کد خبر : 1796065 | 13 آذر 1400 ساعت 18:49 | 14.7K بازدید | 3 دیدگاه

همه خوب هایمان را داده ایم؛

حسینی: لیگ ایران از نبود گلزن رنج می برد

سرمربی نفت به تمجید از کیفیت زمین بازی امروز در آبادان پرداخت.

حسینی: لیگ ایران از نبود گلزن رنج می برد

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و پیکان با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. مجتبی حسینی، سرمربی پیکان در خصوص این دیدار گفت: با وجود اینکه میهمان بودیم اما تسلط کامل روی بازی داشتیم. موقعیت های خوبی خلق کردیم ولی متاسفانه شانس با ما یار نبود که بتوانیم کار را تمام کنیم.

 

او ضمن تمجید از شاگردانش ادامه داد: چیزی که برایم جای خوشحالی دارد، فوتبال خوبی است که بازیکنانم بازی کردند. این که خلق موقعیت می کنند خوب است ولی تمام کردن هم خیلی مهم است.

 

سرمربی پیکان با اشاره به کیفیت خوب زمین چمن ورزشگاه تختی آبادان گفت: کیفیت خوب زمین خیلی به ما کمک کرد. ما در تهران چنین زمینی نداریم و بچه ها خیلی خوب از آن استفاده کرده و فوتبال روانی انجام دادند. داوری هم کم اشتباه و بی حاشیه بود.

 

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش نیاز به یک تمام کننده دارد تاکید کرد: این مشکلی است که فوتبال ما دارد. خیلی می پرسند که چرا همه بازی ها صفر – صفر می شود. غیر از کار دفاعی خوب تیم ها، خیلی از مهاجمان ما رفتند. اکثر مهاجمان باکیفیت ما در کشورهایی مثل اوکراین، قطر، امارات و یونان و... بازی می کنند. بهترین فوتبال های دنیا هم بازیکن خوب از کشورهای دیگر می آیند. ما این طور نیستیم. همه خوب هایمان را داده ایم و خارجی خوب هم نمی آوریم و باید با تحمل و کار بیشتر کیفیت بازیکنانمان را بالا ببریم.

 

او در خصوص بازی تهاجمی تیمش در این مسابقه گفت: ما دوست داریم در همه بازی ها این گونه بازی کنیم. کیفیت زمین بازی ما اصلا خوب نیست. و اینکه اکثر بازیکنان ما جوان هستند و از لیگ های پایین و رده امید آمده اند. انتظار داریم که رفته به رفته بهتر شوند و کار می کنیم که این اتفاق رخ بدهد.

دیدگاه‌ها