کد خبر : 1796082 | 13 آذر 1400 ساعت 19:26 | 5.2K بازدید | 2 دیدگاه

میلان ۲-۰ سالرنیتانا؛ صعود موقت به صدر جدول

میلان موفق شد در یک بازی نسبتا آسان با دو گل سالرنیتانا را شکست دهد.

میلان ۲-۰ سالرنیتانا؛ صعود موقت به صدر جدول

به گزارش "ورزش سه"، میلان امروز در چارچوب رقابت های هفته شانزدهم سری‌آ در سن سیرو میزبان سالرنیتانا بود که نهایتا این بازی با نتیجه 2-0 به سود شاگردان استفانو پیولی خاتمه یافت.

 

 

1670712

 

 

میلان از همان ابتدا کار را هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه 5 به گل اول دست پیدا کند. حرکت فوق‌العاده رافائل لیائو با پاس بهتر او همراه شد و نهایتاً این فرانک کسیه بود که با یک ضربه تمام کننده دروازه سالرنیتانا را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

 

میلان بعد از گل اول نیز به حملات خود ادامه داد و توانست در دقیقه 18 توسط الکسیس سائلماکرز باز هم دروازه سالرنیتانا را باز کند. این بازیکن روی حرکت انفرادی و با ضربه ای عالی موفق به گلزنی شد تا نتیجه 2-0 شود.

 

 

1670710

 

 

در ادامه بازی نیز میلان توپ و میدان را در اختیار داشت و کار را کنترل کرد تا مسابقه در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان دو گل به سود شاگردان استفانو پیولی خاتمه پیدا کند.

 

در آغاز نیمه دوم میلان می‌توانست روی همکاری الساندرو فلورنزی و فرانک کسیه به گل سوم هم دست پیدا کند اما نهایتا این موقعیت به گل منجر نشد.

 

 

1670708

 

 

در دقیقه 70 جونیور مسیاس یک فرصت عالی داشت تا دروازه سالرنیتانا را برای بار سوم باز کند اما ضربه این بازیکن با بدشانسی راهی به دروازه پیدا نکرد.

 

در ادامه مسابقه نیز میلان بازی را کنترل کرد و اتفاق خاص دیگری روی دروازه‌ها رخ ندارد تا نهایتا شاگردان استفانو پیولی با همان دو گل به برتری دست پیدا کنند و موقتاً جای ناپولی را در صدر جدول را بگیرند.

دیدگاه‌ها