کد خبر : 1796083 | 13 آذر 1400 ساعت 19:25 | 98K بازدید | 64 دیدگاه

از موقعیت‌ها خوب استفاده نکردیم

گل‌محمدی: داور جریان بازی را به نفع استقلال عوض کرد

سرمربی سرخپوشان می‌گوید که داور با سوتهای اشتباه روند بازی را به سود استقلال تغییر داد.

گل‌محمدی: داور جریان بازی را به نفع استقلال عوض کرد

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با استقلال حضور یافت و در گفتگو با خبرنگاران ابتدا از آنها عذرخواهی کرد و سپس با اشاره به تحریم نشست خبری قبل از بازی، این را «توهین به باشگاه بزرگ پرسپولیس» خواند.

 

یحیی همچنین به مشکلات داوری اشاره کرد و گفت که در یک صحنه به جای بازیکن حریف به عالیشاه و او کارت زرد نشان داده شد و داور با چند اشتباه فشار هجومی روی استقلال را از بین برد.

 

* این توهین به باشگاه پرسپولیس بود
 در ابتدا از خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم چون دیروز به دلیل بیماری به نشست خبری نرسیدم. چند روزی زیر سرم بودم و ما مربیان را به کنفرانس فرستادیم؛ البته کار چند خبرگزاری که نشست خبری را تحریم کردند ناپسند و بی احترامی به باشگاه بزرگ پرسپولیس بود. من تا زمانی که توانستم به حضور در نشست‌های خبری احترام گذاشتم، اما کار دیروز برخی رسانه‌ها قشنگ نبود.

 

* داور جریان بازی را عوض کرد
بازی جانداری را دیدیم و بیشتر بازی در اختیار پرسپولیس بود. موقعیت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم استقلال را ببریم. حتی در نیمه دوم در زمین حریف فرصت‌های خوبی داشتیم. در چند صحنه اتفاقاتی افتاد که داور جریان بازی را به سمت حریف عوض کرد. او در یک صحنه باید به چشمی کارت نشان می‌داد، اما برعکس به من و عالیشاه کارت زرد نشان داد که همان صحنه جریان بازی را تغییر داد.

 

* بازیکنان ما ریتم مسابقه را کنترل کردند
در مجموع بازی سختی برای قضاوت داور بود. داوران خوبی انتخاب شده بودند، اما این چند صحنه فشار از روی حریف را از بین برد. در مجموع بازی خوبی انجام شد و بازیکنان ما ریتم مسابقه را کنترل کردند و توانستیم موقعیت‌های خوبی ایجاد کنیم، اما متاسفانه از 2-3 فرصت خوب استفاده نشد. از بازیکنانم تشکر می کنم و آماده بازی بعد می‌شویم.

 

 

* از فرصت ها استفاده نکردیم
ما با دو مهاجم بازی می‌کردیم و هافبک‌های ما هم به خط حمله اضافه می‌شدند. مهم این بود که کنترل بازی را در دست بگیریم و با اضافه شدن عالیشاه به خط هافبک حفظ توپ بیشتری داشتیم. در چنین بازی‌هایی فرصت کم گیر بازیکنان می‌آید، اما اگر از آنها استفاده می‌کردیم برنده می‌شدیم.

 

* آقای صدری امروز 15 درصد به ما کمک کردند
همه می‌دانند مشکلات ما چقدر زیاد بود و هست؛ البته صدری زحمات زیادی کشیده و امروز 15درصد مطالبات بازیکنان را داد. کار در پرسپولیس بسیار سخت است، چه در مربیگری و چه در بخش مدیریت زحمات زیادی کشیده شده، اما شاید کافی نبوده است. شاید اینجا جایی برای این بحث‌ها نباشد، اما تا جایی که بشود مشکلات را بیان می‌کنم. ما باید تلاش کنیم بازیکنان را از نظر روحی و بدنی آماده کنیم که کار بسیار سختی است.

دیدگاه‌ها