کد خبر : 1796086 | 13 آذر 1400 ساعت 19:28 | 26.5K بازدید | 17 دیدگاه

حتی اگر جلو باشیم، باید داور کار خودش را کند و شهامت داشته باشد؛

چشمی: من عذرخواهی می‌کنم اما چرا پنالتی نمی‌گیرید؟

هافبک دفاعی باتجربه استقلال بعد از دربی با لحن و ادبیات جالب‌توجه و خاص خود، از عملکرد داوران انتقاد کرد.

 چشمی: من عذرخواهی می‌کنم اما چرا پنالتی نمی‌گیرید؟

به گزارش "ورزش سه" روزبه چشمی که امروز نمایش خوبی در میانه زمین استقلال داشت و در اواسط نیمه دوم جای خود را به آرش رضاوند داد، در میکسدزون ورزشگاه آزادی در گفتگو با خبرنگاران گفت: این‌که بازی، بازی قشنگی نبود، فکر می‌کنم به وضوح معلوم بود. از هواداران‌مان معذرت‌خواهی می‌کنم که آن‌طور که می‌خواستند بازی نکردیم. "آقای بنیادی‌فر هم خوب سوت زد اما در دقیقه 88 بازی اگر داور دربی وامیسته، باید شهامت داشته باشه."

 

وی افزود: مگر می‌شود؟ جفت پای بازیکن ما را زده است. من که به آفساید نگاه نکردم ولی اصلا آفساید بوده، چون آفساید بوده و نزده، پس نباید پنالتی را بگیرد؟ یکسری صحنه‌ها واضح است و آن‌جاست که شهامت می‌خواهد، چون هم کمک داور دیده و هم داور بازی. نه منطقه شلوغ بوده که بگویند ندیده‌ایم، من بازهم تشکر می‌کنم بابت سوت زدنش اما در دقیقه 88 باید شهامت داشته باشید و باید روی نقطه پنالتی بیایید، چه برای ما باشد و چه برای آن‌ها.

 

هافبک دفاعی استقلال در ادامه صحبت‌های خود گفت: نتیجه بازی عوض می‌شود؛ من می‌گویم دربی، دربی خوبی نبود و نه ما و نه آن‌ها خوب بازی نکردیم و من در اول صحبتم هم از هواداران‌مان عذرخواهی کردم ولی همین دربی که خوب بازی نکردیم، می‌شد با 3 امتیاز تمام کنیم. بازی آبادان، آن همه موقعیت ما گل نکردیم و درست، اصلا ما آن بازی را فکر کنید 3-1 جلو بودیم، نباید برایمان پنالتی‌ها را می‌گرفتند و نباید تیم‌مان گل چهارم را می‌زد چون مثلاٌ با سه گل جلو بودیم.

 

چشمی که گلایه زیادی نسبت به عملکرد داوران در هفته‌های اخیر داشت، توضیح داد: آقا شما پنالتی‌ات را بگیر، ما 20 موقعیت را هم اصلا نزدیم ولی شما پنالتی را بگیر؛ مگر می‌شود، داور بازی بیاید بگوید که خداوکیلی شما 10 موقعیت هم نزدید، آقا اصلا ما 25 موقعیت نزدیم اما شما کارت را انجام بده و پنالتی‌ات را بگیر. 2 پنالتی واضح را بازی قبلی نگرفتید و این بازی هم یک پنالتی، بازی‌ها هم 1-1 و 0-0 تمام شده و یعنی می‌توانستیم 6 امتیاز بگیریم.

 

روزبه چشمی ادامه داد: هواداران ما روی این موج سوار نشوند که ما موقعیت نمی‌زنیم، بله قبول داریم و موقعیت گل نکردیم درست است و این بازی هم خوب نبودیم و قبول، ولی در همین وضعیت ما باید از 2 بازی 6 امتیاز می‌گرفتیم. حساب کنید چند امتیازی می‌شدیم و کجای جدول می‌بودیم، فقط نمی‌شود که روی کیفیت گیر داد، ما در روز بد هم باید ببریم. دربی بدی بوده و بد بازی کردیم و پرسپولیس هم بد بازی کرده اما باید سه امتیاز را می‌گرفتیم.

 

هافبک باتجربه آبی‌ها در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: خواهش می‌کنم، مگر می‌شود هر هفته پشت سر هم؛ من راجع به بازی آبادان صحبت نکرده بودم اما وقتی پشت سر هم می‌شود، نمی‌شود که صحبت نکرد. من واقعا تصمیم گرفته بودم که امسال درباره داوری صحبت نکنم ولی پشت سر هم می‌شود. من نمی‌گویم اصلا سهوی یا عمدی، اما می‌گویم اگر داور دربی هستید باید با شهامت تصمیم بگیرید.

 

چشمی در پاسخی کوتاه درباره صحبت‌هایش با گل‌محمدی در پایان بازی گفت: شوخی بود، گفتم هر چه داور به نیمکت شما کارت داد، دو برابر آن را هم به نیمکت ما داد!

دیدگاه‌ها