کد خبر : 1796093 | 13 آذر 1400 ساعت 19:37 | 19.3K بازدید | 18 دیدگاه

پیروانی: صدرنشینی عادت ماست و آن را می‌گیریم

افشین پیروانی می‌گوید استقلال موفق شده پرسپولیس را متوقف کند و حق سرخ‌ها پیروزی بوده است.

پیروانی: صدرنشینی عادت ماست و آن را می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی پس از تساوی تیم‌ها در این مسابقه گفت: خداراشکر شرایط خوب بود. نسبتا فکر می‌کنم از لحاظ فوتبالی بهتر بازی کردیم. به قول یکی از دوستان متوقف شدیم وگرنه حق‌مان برد بود.

 

او در مورد کیفیت پایین دربی گفت: مثلا بقیه بازی‌های لیگ جذاب است و بازی امروز جذاب نبود؟! مهم گل زدن نیست و از نظر کار فوتبالی ما بهتر بودیم. این بازی‌ها حساس است. نه اینکه سه امتیاز دارد بلکه سی امتیاز دارد.

 

پیروانی در خصوص داوری بیان کرد: ما خیلی کم اعتراض کردیم ولی داور لطف داشتند و تا ما می‌رفتیم می‌گفتند برو بشین! ما نمی‌دانیم آرام کنیم یا بنشینیم. روی آن صحنه خطا به نفع ما گرفته نشد و دوکارت گرفتیم.

 

او در خصوص بدون تماشاگر بودن این مسابقه و جدال لفظی دو باشگاه پیش از دربی گفت: ما بیشترین هوادار را داریم و بیشترین ضرر را تیم ما می‌کند. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که روز چهارشنبه هوادار بوده، دوشنبه نبود و هفته بعد دوباره هواداران هستند و زوج و فرد شده اما مطمئنا هواداران بیایند همه بازی‌ها را می‌بریم. ما به صدر عادت داریم و دوباره صدر را می‌گیریم. در مورد جدال لفظی پیش از بازی تیم‌ها باید بگویم ما شروع کننده نبودیم و فکر می‌کنم بهتر است احترام بیشتری به تیم‌ها بگذارند.

دیدگاه‌ها