کد خبر : 1796113 | 13 آذر 1400 ساعت 20:39 | 24.6K بازدید | 25 دیدگاه

بارسلونا 0 - 1 بتیس؛ پایان ماه عسل ژاوی

بارسلونا در شبی که نمایش چندان خوبی ارائه نداد با یک گل مغلوب بتیس شد.

بارسلونا 0 - 1 بتیس؛ پایان ماه عسل ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب دو پیروزی در دو مسابقه ابتدایی در لالیگا، بارسلونا امشب در خانه خود مقابل بتیس با یک گل مغلوب شد تا ژاوی اولین شکست خود را روی نیمکت تیم جدیدش تجربه کند.

 

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال یوردی آلبا از سمت چپ فرصت خوبی برای زدن گل اول خود در این دیدار داشت، اما ضربه فیلیپ کوتینیو با عکس العمل خوب سیلوا همراه شد.

 

در دقیقه 24 و روی حرکت خوب کانالس بود که خوانمی در محوطه جریمه  بارسلونا و در سمت چپ صاحب بهترین فرصت برای رسیدن به گل اول شد، اما ضربه محکم این بازیکن را مارک آندره تراشتگن به زیبایی مهار کرد. دقایقی بعد گاوی، هافبک بارسلونا دچار مصدومیت از ناحیه سر شده و زمین را ترک کرد.

 

1670726

 

در اواخر نیمه اول و روی اشتباه سرجینیو دست بود که مورنو از سمت چپ صاحب موقعیت شده و توپ را روی دروازه ارسال کرد، اما ضربه رویبال دقیق نبود و با اختلاف کمی به بیرون رفت. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و نیمه نخست کم هیجان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم نیز اتفاق خاصی رخ نداد و اولین فرصت بارسلونا در دقیقه 60 ساخته شد. ارسال یوردی آلبا در سمت چپ به عثمان دمبله رسید و ضربه این ستاره فرانسوی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 75 یک بار دیگر عثمان دمبله این بار در سمت چپ صاحب موقعیت شده و می توانست گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه فنی و زمینی این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه تراشتگن راهی بیرون میدان شد.

 

1670727

 

اما در دقیقه 80 این بتیس بود که روی حرکت تند و تیز کانالس از سمت راست به گل اول رسید. ضدحمله سریع بازیکنان بتیس در نهایت در موقعیتی تک به تک به خوانمی رسید و او با ضربه ای زمینی موفق شد دروازه بارسلونا را باز کند.

 

بارسلونا خیلی سریع و با نفوذ تماشایی عثمان دمبله فرصت داشت کار را به تساوی بکشاند، اما ضربه عبدالصمد الزلزولی در موقعیتی بسیار خوب به بیرون رفت. در ادامه تلاش بارسلونا برای بازگشت اثربخش نبود و این تیم با همان یک گل مغلوب بتیس شد.

دیدگاه‌ها