کد خبر : 1796116 | 13 آذر 1400 ساعت 20:55 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن نگران آمار افتضاح سرمربی مقابل دورتموند

یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ به دنبال پاک کردن خاطرات تلخ خود در دیدار مقابل دورتموند است.

بایرن نگران آمار افتضاح سرمربی مقابل دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ تحت هدایت یولیان ناگلزمان شروع فوق العاده ای در فصل جاری داشته و با کسب 31 امتیاز پس از 13 مسابقه، بهترین شروع فصل خود در بوندسلیگا در شش سال گذشته را تجربه می کند. اما دورتموند نیز شروع درخشانی در فصل جاری داشته و با کسب 30 امتیاز و با اختلاف تنها یک امتیاز با بایرن مونیخ، در رده دوم جدول قرار گرفته است. تقابل امشب دو تیم به جز اهمیت همیشگی، از حساسیت فراوانی از نظر جدول نیز برخوردار است و تیم برنده صدر جدول را از آن خود خواهد کرد.

 

1670793

 

اما آمار و ارقام سرمربی جوان بایرن مونیخ برابر دورتموند در سال های اخیر و پیش از حضور در بایرن اصلا خوب نبوده است. یولیان ناگلزمان در شش بازی اخیر خود در بوندسلیگا مقابل دورتموند حتی موفق به کسب یک پیروزی هم نشده است. به طور کلی، او در 11 تقابل در لیگ با دورتموند صاحب تنها یک پیروزی، چهار تساوی و شش شکست شده است. همچنین دورتموند در 11 بازی خانگی اخیر خود در بوندسلیگا پیروز شده است.

 

کسب یک برد دیگر در دیدار امشب برابر بایرن باعث می شود که آنها با رکورد سال 1994 و کسب 12 پیروزی متوالی برابری کنند. اما با این حال، دورتموند در هر سه بازی اخیر خود در خانه مقابل بایرن مونیخ شکست خورده و یولیان ناگلزمان با تیم جدیدش می تواند امیدوار به تغییر شرایط باشد. باواریایی ها در هر شش دیدار گذشته خود برابر دورتموند موفق به کسب پیروزی شده و امشب به دنبال استمرار این رکورد تاریخی در مقابل رقیب دیرینه خود هستند.

دیدگاه‌ها