کد خبر : 1796119 | 13 آذر 1400 ساعت 20:56 | 5.2K بازدید | 1 دیدگاه

دلم برای تشویق‌های ساختمان مجاور لک زده

الهامی:سه امتیاز به عشاق نساجی بدهکارم

بعد از گذراندن دوران محرومیت، حالا فردا ساکت الهامی می‌تواند روی نیمکت نساجی بنشیند و تیمش را هدایت کند.

الهامی:سه امتیاز به عشاق نساجی بدهکارم

به گزارش "ورزش سه" دوئل فردای نساجی و شهر خودرو در شرایطی فردا در ورزشگاه شهدای ساری برگزار خواهد شد که مهم‌ترین اتفاق برای قائمشهری‌ها، پایان محرومیت ساکت الهامی و بازگشت این سرمربی به کنار زمین بعد از اتفاقات دیدار با گل‌گهر سیرجان است؛ او امشب در کنفرانس خبری پیش از بازی هم حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

 

الهامی در بازگشتش از دوران محرومیت، صحبت‌های مفصلی را در کنفرانس خبری پیش از بازی با شهر خودرو انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

 

* از دو موهبت تماشاگر و چمن وطنی محروم شده‌ایم

سرمربی نساجی در بخش ابتدایی صحبت‌های خود با گلایه از زمین شهدای ساری گفت: واقعاً در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر حتی چمن مصنوعی این ورزشگاه بازی می‌کردیم و اندک هواداران این تیم که در بالای ساختمان‌های اطراف ورزشگاه با شور و هیجان خاصی تیم را تشویق و حمایت می‌کردند، برخوردار بودیم که متاسفانه اکنون از موهبت هر دو نعمت بسیار مهم برای یک تیم و کادرفنی محروم هستیم.

 

* دلم برای تشویق از ساختمان‌های مجاور وطنی لک زده است!

الهامی ادامه داد: برخی مواقع ما آدم‌ها به آن چیزی که هست و داریم، قانع نیستیم و حرص و طمع زیاد آدم را به جایی می‌رساند که با وجود از دست دادن نعمت گذشته دلش برای آن تنگ می‌شود و حسرت چیزی نداشته را می‌خورد؛ این وضعیت متاسفانه وصف حال تیم نساجی هست که در ورزشگاهی که به آن تعلق خاطر داشتیم و هواداران را در کنار خود داشتیم، محروم شدیم و دلم لک زده برای آن ساختمان‌ها و تشویق ها و انرژی‌هایی که از هواداران می‌گرفتیم.

 

* سه امتیاز فردا، حیاتی‌ترین سه امتیاز فصل برای ماست

ساکت الهامی با اشاره بازی تیمش با شهر خودرو گفت: بازی برابر تیم شهر خودرو و کسب سه امتیاز از این تیم، حیاتی ترین سه امتیاز فصل برای تیم نساجی خواهد بود؛ ما می‌دانیم که در این شرایط سخت به دنبال امتیاز هستیم و شرایط تیم ما نیز به گونه‌ای هست که جای هیچ ریسک و اشتباهی را نداریم. با همه احترامی که برای تیم شهر خودرو قائل هستیم و آقای میثاقیان که در سخت ترین شرایط به این تیم آماده هستند و قبول مسئولیت کردند، اما ما چند بازی آخر این تیم را آنالیز کردیم و بسیار امیدوار هستم که در شرایط میزبانی بازی را به نفع خودمان داشته باشیم.

 

* کیفیت زمین باعث نارضایتی هواداران از کیفیت تیم‌مان می‌شود

او با اشاره به میزبانی دوباره در ورزشگاه شهدای ساری، درباره کیفیت زمین گفت: امیدوارم که شرایط بازی را به دست بیاوریم، هرچند که کیفیت زمین باعث خواهد شد هواداران از کیفیت بازی ما رضایت کامل نداشته باشند، هر چند در وضعیت مساوی این وضعیت زمین برای تیم ما که میزبان هستیم و تیم‌های میهمان ما خواهد بود.

 

* تغییر در شرایط موجود دست من نیست!

الهامی با گلایه از عدم انجام درخواستش برای زمین مسابقه از سوی باشگاه توضیح داد:  امید زیادی به زمین خوب و هواداران تیم نساجی را داشتم که متأسفانه از موهبت هر دو نعمت مهم در این باشگاه تاکنون محروم ماندیم و خانه به دوش شدیم؛ واقعاً این وضعیت برای من مایه نگرانی ست و امیدوارم هواداران تیم نساجی از من که کوچک‌ترین در این باشگاه هستم قبول کنند که واقعاً تغییر شرایط موجود در دست من نیست!

 

* آرزو می‌کنم که زودتر به وطنی برگردیم

ساکت الهامی ادامه داد: این تیم نساجی قائمشهر است که کلاً مازندران و حتی استان‌های شمالی ایران طرفدار و علاقمند دارد و آرزوی من این هست که هرچه سریع‌تر شرایط بازی در ورزشگاه شهید وطنی فراهم شود تا مردم این شهر که با نساجی و فوتبال آن زندگی می‌کنند، به هم برسند.

 

* سه امتیاز به هواداران بدهکارم تا نیم‌فصل تسویه می‌کنم

سرمربی نساجی مازندران در بخش پایانی خود با قدردانی از زحمات انجام شده برای کاهش دوران محرومیتش گفت: متأسفانه دوری چند هفته‌ای من در کنار تیم که قبول دارم با اشتباه خود من بوده، همه ضرر کردیم؛ من یک سه امتیازی بازی با نفت مسجدسلیمان به شما هواداران بدهکار هستم و قول می‌دهم تا نیم فصل آن را جبران کنم. خوشبختانه بازی‌های سخت ابتدایی لیگ برای تیم نساجی رقم خورده بود، تمام شده و از بازی با تیم شهر خودرو شروع خوبی برای جمع آوری امتیاز خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها