کد خبر : 1796120 | 13 آذر 1400 ساعت 21:02 | 19.5K بازدید | 7 دیدگاه

تاکید ستاره بارسا بعد از باخت تلخ؛ باید بهتر شویم

جوردی آلبا، ستاره اسپانیایی بارسلونا، وعده داد که این تیم در هفته‌های آتی عملکرد بهتری ارائه خواهد داد.

تاکید ستاره بارسا بعد از باخت تلخ؛ باید بهتر شویم 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که دو بازی قبلی خود در لالیگا را با هدایت ژاوی هرناندز با پیروزی پشت سر گذاشته بود امروز در نوکمپ به مصاف رئال بتیس رفت و نهایتاً با یک گل از حریف خود شکست خورد. این باخت باعث شد که شرایط بارسا در جدول لالیگا ناامید کننده تر از قبل شود و این تیم در رده هفتم قرار بگیرد.

 

جوردی آلبا، مدافع اسپانیایی بارسلونا، بعد از شکست تلخ این تیم در دیدار امروز مقابل رئال بتیس گفت: " بتیس یک رقیب مستقیم ما بود و نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. اکنون یک بازی مهم در لیگ قهرمانان اروپا پیش رو داریم و فکر می‌کنم که می‌توانیم رو به جلو حرکت کنیم. در عین حال ما باید خیلی پیشرفت کنیم."

 

 

1670803

 

 

آلبا در ادامه گفت: " به نظرم ما باید در زمین حریف صبور تر عمل کنیم. چیزهای خوبی در تیم دیده می‌شود اما واضح است که باید پیشرفت کنیم. ما باید در بازی‌ها برنده شویم و این کاری است که انجام نمی‌دهیم. برنده شدن در بازی خارج از خانه مقابل بایرن دشوار خواهد بود اما من امیدوار هستم که این اتفاق رخ دهد. مادر حال کسب مفاهیم جدید هستیم. البته شکست امروز یک گام رو به عقب است. اکنون باید فقط کار کرده و در هر بازی پیشرفت کنیم. در ادامه نتایج بهتری نیز حاصل خواهد شد."

دیدگاه‌ها