کد خبر : 1796128 | 13 آذر 1400 ساعت 21:35 | 47.1K بازدید | 9 دیدگاه

فریادهای کرکننده فرجی بر سر کمک داور مسابقه (عکس)

تکل فرشاد فرجی در دیداری که شاهد موقعیت های گلزنی‌‌ای از سوی دو تیم نبود، بیشترین توجه را به خود جلب کرده است.

فریادهای کرکننده فرجی بر سر کمک داور مسابقه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دربی تهران به پایان رسید و در این بازی 90 دقیقه ای به جای اینکه بحث در مورد اتفاقات فنی باشد، مسائل داوری یکبار دیگر پیشی گرفته‌اند و صحنه دقیقه 86 که ارسال دانشگر برای ژستد موقعیت خوبی برای استقلال ایجاد کرده بود، به جنجالی ترین صحنه مسابقه تبدیل شده است.


اظهار نظر در مورد این لحظه از مسابقه خیلی زود آغاز شد و وقتی سعید مظفری زاده پس از پایان مسابقه آن را پنالتی تشخیص داد، حساسیت‌ها هم بیشتر شد و احتمالا طی روزهای آینده هم در این مورد صحبت های زیادی انجام خواهد شد.


این صحنه‌ای است که فرجی با مصاحبه پس از پایان مسابقه نشان داد خودش هم به خطا روی بازیکن خارجی استقلال معترف است، اما این مدافع که روزهای سختی را در ترکیب سرخپوشان تجربه می‌‍کند، معتقد است پیش از اینکه او تکل بزند، دانشگر در موقعیت آفساید صاحب توپ شده است و همانطور که در تصاویر می‌بینید، پس از رد شدن توپ نیز به همین دلیل اینطور به سمت کمک داور رفته و اعتراض شدیدش را در جریان مسابقه نیز به اطلاع او رسانده است.

 

 


فرجی در میکسدزون ورزشگاه آزادی چند ثانیه ای با خبرنگاران پس از پایان مسابقه حرف زد و بدون آنکه به صحنه برخوردش با ژستد مهاجم استقلال اشاره کند، تاکید داشت که باید چند ثانیه قبل‌تر از این صحنه برای گرفتن آفساید بازنگری شود.

دیدگاه‌ها