کد خبر : 1796129 | 13 آذر 1400 ساعت 21:43 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار: کارهای تاکتیکی زیادی را انجام دادیم

سرمربی تیم ذوب آهن می‌گوید که بازیکنانش را برای گرفتن سه امتیاز بازی فردا توجیه کرده است.

 تارتار: کارهای تاکتیکی زیادی را انجام دادیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان در خصوص این بازی گفت: سه امتیاز بازی فردا برای تیم ما اهمیت بسیار زیادی دارد و اگر ما بتوانیم به هدفمان که گرفتن سه امتیاز است برسیم، می‌توانیم بالای مس رفسنجان قرار بگیریم. در اصل برای تیم ما یک بازی شش امتیازی است و بچه هایمان را کاملا برای مسابقه فردا توجیه کرده‌ایم و تمرینات نسبتا خوبی را انجام داده‌ایم چون فاصله بازی ها کم شده و بیشتر باید ریکاوری انجام بدهیم و مقداری کارهای تاکتیکی انجام دادیم و امیدواریم بچه ها با تمرکز بالا بازی کنند و با اشتباه کمتر سعی کنیم از اشتباهات حریفمان که حریف خوبی هم هست استفاده کنیم.

 

او با اشاره به عملکرد تیم مس عنوان کرد: تیم مس رفسنجان سال گذشته هم بازی های خوبی را انجام داد و در بین فصل تیمش را خیلی خوب تقویت کرده و سرمایه گذاری خوبی انجام داده‌اند و کار درستی هم انجام دادند. لازمه بازی کردن در لیگ برتر این است که از نظر مالی شرایط خیلی خوبی داشته باشی تا بتوانی برای کسب سهمیه و قهرمانی رقابت کنی.

 

وی درباره شرایط تیمش اظهار داشت: ما هم خدا را شکر شرایط خوبی را داریم. درست است بودجه محدودی داریم ولی ساختار بسیار قوی داریم و باشگاه در مساله دغدغه ای برای ما نگذاشته. تمام تمرکزمان روی مسائل فنی است و انشاالله بتوانیم با ارائه یک بازی خوب، بازی فردا را به خوبی پشت سر بگذاریم و سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

 

تارتار در پایان گفت: امیدوارم فردا تمام کسانی که بازی را می‌بینند بازی خوبی شاهد باشند و تیمی که استحقاق بردن را دارد به هدفش که پیروزی است برسد و انشاالله آن تیم ما باشیم.

دیدگاه‌ها