کد خبر : 1796130 | 13 آذر 1400 ساعت 21:45 | 29.7K بازدید | 5 دیدگاه

دوناروما:

برای بازی کنار مسی، نیمار و امباپه هیجان زده بودم

جان لوئیجی دوناروما، دروازه بان تیم ملی ایتالیا و پاری سن ژرمن درباره برخی مسائل صحبت کرده است.

برای بازی کنار مسی، نیمار و امباپه هیجان زده بودم

به گزارش "ورزش سه"، جان لوئیجی دوناروما اخیراً جایزه یاشین یا بهترین دروازه‌بان سال را از فرانس فوتبال دریافت کرد و در ابتدای هفته توسط باشگاه پاری‌سن‌ژرمن مورد تقدیر قرار گرفت. دروازه بان ایتالیایی هنوز به یک بازیکن ثابت در پاری‌سن‌ژرمن تبدیل نشده اما در عین حال پیش بینی می شود که او در آینده بتواند به چنین مهمی دست پیدا کند.

 

دوناروما حالا در جدیدترین مصاحبه خود پیرامون پیوستن به پاری سن ژرمن می گوید: "مدت زیادی بود که پاری‌سن‌ژرمن شرایط من را بررسی می‌کرد. آنها به شدت می خواستند که من به جمع شان ملحق شوم. جاه طلبی آنها برایم جذاب است. میلان برای من مثل یک خانواده بود اما نهایتا این انتخاب را انجام دادم. من هیچ مشکلی با هواداران، باشگاه یا هم تیمی های سابقم ندارم.  همه آنها در قلب من هستند.

 

 

1660803

 

 

من برای بازی با مسی، نیمار و امباپه هیجان زده بودم، اما زمانی که در زمین حضور داشتم همه چیز عادی شد. آنها با آغوش باز از من استقبال و با من احساس راحتی کردند."

 

جان‌لوئیجی دوناروما در پاسخ به این سوال که قهرمان یورو یعنی ایتالیا باید حالا برای حضور در جام جهانی در پلی‌آف بجنگد نیز گفت: "طبیعی است که بعد از یورو انتظارات از ما 120 درصد می شود. شاید ما مستحق پیروزی در هر دو بازی مقابل سوئیس بودیم، اما فکر کردن به آن بی فایده است. ما باید به آینده نگاه کنیم و مطمئنم همان جنگجویی را که در یورو داشتیم نشان خواهیم داد. با کمک مانچینی و دستیارانش، موفق می شویم به قطر برویم."

 

 

1669846

دیدگاه‌ها