کد خبر : 1796135 | 13 آذر 1400 ساعت 22:11 | 43.6K بازدید | 9 دیدگاه

بعد از موافقت درباره تبلیغات محیطی دربی

پیام قدردانی آجرلو از وزیر و رییس فدراسیون

مدیر باشگاه استقلال بابت هماهنگی‌ها و همچنین موافقت در خصوص اعطای تبلیغات محیطی به این باشگاه، در پیامی از وزیر ورزش و همچنین رییس فدراسیون فوتبال تشکر کرد.

پیام قدردانی آجرلو از وزیر و رییس فدراسیون

به گزارش "ورزش سه"، تشکر آجورلو از وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال، مدیرعامل باشگاه استقلال پس از موافقت سازمان لیگ با واگذارى تبلیغات محیطى در پیامى از وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال قدردانى کرد.


در پیام آجورلو که در صفحه شخصى اش منتشر شده آمده است؛


امروز را می‏توان به عنوان یکی از روزهای ماندگار در تاریخ باشگاه استقلال و فوتبال ایران ثبت کرد.


بی تردید دست یابی به حق تبلیغات محیطی اقدامی مهم و بزرگ  در جهت ثروتمند شدن و قدرتمند شدن باشگاه استقلال خواهد بود.


در این میان لازم است از حمایت های مداوم برادر عزیز جناب آقای دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان و معاونین ایشان تقدیر و تشکر داشته باشم که نقش فراوانی در این اقدام داشتند.


لازم است از حمایت هواداران عزیز که بدون حمایت آنها دست یابی به این هدف مقدور نبود هم تشکر کنم و اعلام نمایم که ساختن استقلال قدرتمند و ثروتمند با حمایت دلگرم کننده هواداران عزیز این باشگاه قابل تحقق است.


در این میان حمایت پیشکسوتان عزیز باشگاه استقلال و جامعه رسانه ای کشور نقش فراوانی در پیش رفتن این موضوع و روند موجود داشته و دارد.


 از همکاری ریاست محترم فدراسیون فوتبال جناب آقاى عزیزى خادم و مشاور حقوقى ایشان آقاى دکتر رفیعى همچنین ریاست سازمان لیگ جناب آقاى بهاروند و همکاران ایشان در آن سازمان قدردانی می کنم و به عنوان خدمتگذار هواداران پرشور باشگاه استقلال امیدوارم در مسیر دست یابی به اهداف بزرگی که برای ما دور از دسترس نخواهد بود در کنار هم باشیم.
 
در انتهای این پیام نیز با دو هشتگ استقلال_ قدرتمند و استقلال_ ثروتمند به این پیام خاتمه داده شده است. باید دید طی توافقی که باشگاه استقلال در این زمینه داشته و همچنین درخواست دیگر باشگاه‌ها برای این موضوع، در آینده چه اتفاقی در موضوع تبلیغات محیطی و اختصاص آن به باشگاه‌ها صورت خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها