کد خبر : 1796138 | 13 آذر 1400 ساعت 22:21 | 10.7K بازدید | 8 دیدگاه

رم 0 - 3 اینتر؛ مورینیو هنوز اینتری است!

اینتر با ارائه نمایشی درخشان در نیمه اول با سه گل موفق شد رم را مغلوب کند.

رم 0 - 3 اینتر؛ مورینیو هنوز اینتری است!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که در هفته های اخیر فوق العاده نتیجه گرفت، امشب در همان نیمه اول سه بار دروازه جالوروسی را باز کرده و موفق به کسب یک پیروزی ارزشمند در پایتخت ایتالیا شد.

 

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی به گل اول دست یافت. هاکان چالهان اوغلو از سمت چپ و با ارسال کرنر دقیق خود و البته روی اشتباه روی پاتریسیو، مستقیما و به شکل فوق العاده ای دروازه جالوروسی را باز کرد.

 

1670815

 

1670818

 

حملات نراتزوری ادامه یافت و این تیم در دقیقه 24 به گل دوم هم دست یافت. پاس کاری های متوالی این تیم در نهایت با ارسال چالهان اوغلو از سمت راست همراه بود و این بار ادین ژکو با ضربه ای دقیق به طاق دروازه موفق به زدن گل دوم هم شد.

 

1670816

 

دقایقی بعد و روی همکاری تماشایی خواکین کوره‌ا و ادین ژکو بود که ستاره بوسنیایی در موقعیتی بسیار خوب می توانست گل سوم را نیز به ثمر برساند، اما این بار روی پاتریسیو به خوبی عکس العمل نشان داد.

 

اما در دقیقه 40 جشنواره گلزنی اینتر تکمیل شد. این بار ارسال الساندرو باستونی از سمت چپ با ضربه سر شیرجه ای و دقیق دنزل دومفرایس همراه شد و این مدافع هلندی هم نام خود را در بین گلزنان نراتزوری ثبت کرد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اینتر با برتری درخشان 0-3 راهی رختکن شد.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و رم علیرغم تلاش فراوان برای کاهش اختلاف قادر به خلق موقعیت خاصی روی دروازه اینتر نشد.

 

در دقیقه 65 و روی ارسال الکسیس سانچس بود که آرتورو ویدال فرصت خوبی برای زدن گل چهارم اینتر هم داشت، اما ضربه او در حالتی نامتعادل راهی به دروازه رم پیدا نکرده و این موقعیت از دست رفت.

 

در دقیقه 80 نیکو زانیولو در شلوغی درون محوطه فرصت داشت گل اول رم به ثمر برساند، اما ضربه او از کنار دروازه اینتر به بیرون رفت.

دیدگاه‌ها