کد خبر : 1796142 | 13 آذر 1400 ساعت 22:53 | 9.1K بازدید | 1 دیدگاه

واتفورد 1 - 3 سیتی؛ بازگشت تیم پپ به خانه همیشگی

منچسترسیتی با ارائه نمایشی برتر موفق شد با نتیجه 1-3 واتفورد را مغلوب کند.

واتفورد 1 - 3 سیتی؛ بازگشت تیم پپ به خانه همیشگی

به گزارش "ورزش سه"، در روز شکست غیرمنتظره چلسی مقابل وستهام، سیتیزن ها با سه گل از سد واتفورد عبور کرده و موفق به صعود به صدر جدول زده بندی لیگ برتر شدند.

 

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه دوم و با ضربه سر آمریک لاپورتا از فاصله ای نزدیک می توانست به گل اول دست یابد، اما این ضربه توسط ژوآئو پدرو به زیبایی دفع شد.

 

1670838

 

1670837

 

اما دقایقی بعد منچسترسیتی به گل اول دست یافت. ارسال دقیق فیل فودن از سمت چپ در دو قدمی دروازه به رحیم استرلینگ رسید و این ستاره انگلیسی موفق شد به راحتی و با ضربه سر گل اول تیمش را وارد دروازه واتفورد کند.

 

در دقیقه 10 ای بار جک گریلیش در موقعیتی بسیار خوب می توانست خیلی زود گل دوم سیتی را به ثمر برساند، اما ضربه سر او بدون مدافع یارگیر با عکس العمل دروازه بان واتفورد همراه شد. در دقیقه 16 این بار واتفورد بود که روی حرکت دنیس از سمت راست فرصت خوبی برای رسیدن به گل تساوی داشت، اما ضربه این بازیکن را ادرسون با واکنشی تماشایی مهار کرد.

 

1670836

 

اما در ادامه سیتی به گل دوم خود هم دست یافت. دفع توپ باچمن باعث شد برناردو سیلوا در سمت راست و در زاویه ای دشوار محوطه صاحب فرصت شده و با ضربه ای دقیق گل دوم سیتیزن ها را نیز وارد دروازه واتفورد کند. در ادامه سیتی بازی را به خوبی کنترل کرده و با همان دو گل برتری راهی رختکن شد.

 

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم سیتی تا آستانه زدن گل سوم خود نیز پیش رفت، اما ضربه رحیم استرلینگ در دهانه دروازه با عکس العمل تماشایی باچمن همراه شد. در دقیقه 60 فیل فودن با حرکت از سمت چپ موقعیت خوبی برای زدن گل سوم سیتی داشت، اما ضربه او به دیرک دروازه واتفورد برخورد کرد.

 

اما دقایقی بعد سیتی به گل سوم هم رسید. روی پاس کایل واکر، برناردو سیلوا از سمت راست حرکت کرده و با یک ضربه فنی و فوق العاده به گوشه دروازه موفق به زدن گل سوم هم شد. در ادامه جک گریلیش فاصله ای تا زدن گل چهارم نداشت، اما ضربه او بعد از برخورد به مدافعان واتفورد به دیرک دروازه برخورد کرد.

 

اما در دقیقه 75 این هرناندز بود که با ضربه ای زمینی و دقیق از سمت راست محوطه موفق شد یکی از گل های خورده واتفورد را جبران کند. در ادامه سیتی به خوبی بازی را اداره کرد و با همان نتیجه 1-3 واتفورد را شکست داد.

دیدگاه‌ها