کد خبر : 1796151 | 13 آذر 1400 ساعت 23:41 | 20.5K بازدید | 7 دیدگاه

اعتراض سپاهانی‌ها به اتفاقات داوری در سیرجان

اعضای تیم فوتبال سپاهان معقتدند تیم داوری دیدار این تیم برابر گل گهر در جریان مسابقه چند اشتباه تاثیرگذار داشته است.

اعتراض سپاهانی‌ها به اتفاقات داوری در سیرجان

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در شرایطی با نتیجه 4 بر 2 در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر مغلوب گل گهر شد که چند صحنه مشکوک داوری در این مسابقه وجود داشت. اعضای تیم فوتبال سپاهان در جریان این مسابقه به تصمیمات داور اعتراض داشتند و معتقد بودند سوت‌های حسن اکرمی در نتیجه مسابقه اثرگذار بوده است.


سپاهانی ها در این مسابقه به سه صحنه اشاره می‌کنند که یکی گل آرمین سهرابیان در شروع بازی است و معتقدند این گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده است. صحنه دیگر جایی است که در وقت های اضافی نیمه اول توپ در حالت نامتعادل به دستان مدافع گل گهر برخورد می‌کند و در نهایت آخرین صحنه‌ای که سپاهانی ها معتقدند در دیدار برابر گل گهر حق‌شان ضایع شده به وقت‌های اضافی نیمه دوم مسابقه برمی‎‌گردد؛ جایی که برخورد شدیدی میان مدافع گل گهر و مهاجم سپاهان در محوطه جریمه رخ داد ولی حسن اکرمی ترجیح داد بازی ادامه پیدا کند و البته سپاهانی ها موفق شدند در حمله بعدی با ضربه دانیال اسماعیلی فر اختلاف را به 2 برسانند و درنهایت بازی با نتیجه 4 بر 2 به سود آبی پوشان سیرجانی خاتمه پیدا کرد.


جالب اینکه محرم نویدکیا که قول داده هیچ وقت در مورد اتفاقات داوری حرف نزند، در کنفرانس خبری پس از شکست تیمش نیز همچنان به قول خود وفادار ماند و بیشتر در مورد دلایل فنی شکست مقابل شاگردان امیرقلعه نویی صحبت کرد.

 

1670866


این صحنه گل سهرابیان است که سپاهانی ها با انتشار این تصویر معتقدند گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده است.

 

 

1670863


این صحنه ای است که در آخرین ثانیه های نیمه اول موجب اعتراض سپاهانی ها شده است.

 

 

1670865


در این صحنه سپاهانی ها معتقدند خطای کف پا روی یاسین سلمانی گرفته نشده و در ادامه تیم گل گهر موفق به ثبت گل سوم مسابقه شده است.

 

 

1670864


این صحنه به همراه گل آرمین سهرابیان  بیشترین اعتراض سپاهانی ها را به همراه داشته است؛ جایی که آنها معتقدند توپ از مدافع گل گهر رد شده و این بازیکن تنها پای مهاجم سپاهان را هدف قرار داده است.

دیدگاه‌ها