کد خبر : 1796152 | 13 آذر 1400 ساعت 23:36 | 22.5K بازدید | 2 دیدگاه

بازیکن دورتموند اینگونه بیهوش شد (عکس)

یک برخورد شدید میان بازیکنان بایرن مونیخ و دورتموند منجر به بیهوشی کوتاه مدت یولیان برانت بازیکن زنبورها شد.

 بازیکن دورتموند اینگونه بیهوش شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آسیب دیدگی ورزشکاران در فوتبال، هر روز به یک موضوع بزرگتر در این ورزش پرطرفدار تبدیل می شود. روز شنبه هواداران حاضر در سیگنال ایدونا پارک و در بازی کلاسیک میان دورتموند و بایرن شاهد صحنه های نگران کننده ای بودند.

 

بایرن مونیخ توانست در دیداری حساس و مهیج با نتیجه 3 بر 2 از سد دورتموند عبور کند. اما اتفاق مهمی که این دیدار را تحت تأثیر قرار داد، لحظه برخورد یولیان برانت بازیکن دورتموند با اوپامکانو مدافع بایرن بود که بازی را برای لحظاتی قطع کرد.

 

1670868

 

در دقیقه 65 بود که برانت و اوپامکانو برای تصاحب توپ با تمام قدرت در هوا سر به سر شدند که باعث سقوط خطرناک برانت شد و بازیکن دورتموند نیز پس از این برخورد دچار خونریزی شد و روی زمین افتاد. در تصاویر اولیه اینگونه به نظر می رسید که برانت از هوش رفته است.

 

1670870

 

بازیکنان دو تیم بلافاصله برای پزشکان تیم دست تکان دادند و خواستار حضور آنها در زمین شدند. اوپامکانو نیز باید تحت درمان قرار می گرفت. اما در حالی که بازیکن فرانسوی بایرن به تدریج توانست از جای خود بلند شود، برانت  برای مدت طولانی تحت درمان قرار گرفت.

 

1670871

 

مداوای گلزن زنبورها در این دیدار بیش از 5 دقیقه به طول انجامید و در تمام مدت درمان، هم تیمی های او با چهره های نگران بالای سر این بازیکن بودند. برانت که برای لحظاتی از هوش رفته بود، به هوش آمد و با برانکارد از زمین بازی بیرون برده شد و در نهایت او در دقیقه 70 با ماریوس ولف تعویض شد.

 

1670872

 

1670873

دیدگاه‌ها