کد خبر : 1796154 | 13 آذر 1400 ساعت 23:53 | 21.5K بازدید | 2 دیدگاه

در آستانه دربی حساس پایتخت؛

اتلتیکو از یک رئالی کامبک خورد (عکس)

با گل بازیکن سابق رئال، اتلتیکومادرید مغلوب حریف امشب خود شد.

اتلتیکو از یک رئالی کامبک خورد (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم اتلتیکو مادرید بعد از شکست مقابل میلان در لیگ قهرمانان اروپا، موفق شد کادیز را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد. این تیم امشب در چارچوب هفته شانزدهم لالیگا در ورزشگاه متروپولیتانو میزبان مایورکا بود.

 

شاگردان دیگو سیمئونه در آستانه دو بازی حساس مقابل پورتو در لیگ قهرمانان و تقابل حساس 21 آذر مقابل رئال مادرید در لالیگا، به دنبال پیروزی مقابل میهمان خود بودند؛ تیمی که در نیمه دوم جدول به دنبال ورود به نیمه بالایی بود.

 

1670877

 

نیمه اول تقابل دو تیم گلی به همراه نداشت ولی در دقیقه 15 نیمه دوم حملات اتلتیکو نتیجه داد و این تیم دروازه حریف را باز کرد. متئوس کونیا مهاجم 22 ساله تیم زیر 23 ساله های برزیل که تابستان امسال هرتا را به مقصد اتلتیکو ترک کرد روی حرکت دیدنی سوارز و پاس دقیق او در دهانه دروازه، گل اول را برای میزبان به ثمر رساند.

 

اتلتیکو، تیمی که معمولا کامبک می زند در بازی امشب کامبک خورد و در ده دقیقه پایانی بازی دو گل دریافته کرده و مغلوب مایورکا شد. روی ارسال ایستگاهی دقیق کانگ در دقیقه 80، فرانکو روسو با ضربه سر گل اول را وارد دروازه اوبلاک کرد.

 

1670879

 

در حالی که همه خود را آماده پایان بازی با نتیجه مساوی کرده بودند، مایورکا گل دوم را هم به ثمر رساند. آنخل رودریگز روی یک ضد حمله سریع توپ را به فضای خالی پشت محوطه جریمه انداخت، جایی که تاکفوسا کوبو انتظار آن را می کشید؛ ستاره ژاپنی سابق رئال مادرید با یک فرار دیدنی با اوبلاک تک به تک شد و با یک ضربه دقیق توپ را وارد دروازه کرد.

 

به این ترتیب با تیر خلاص ستاره جوانی که از رئال به صورت قرضی راهی ویارئال و سپس مایورکا شد، اتلتیکو این بازی را واگذار کرد تا با باخت به استقبال دربی مادرید برود. شاگردان سیمئونه در شبی که از نظر آماری از حریف بهتر بودند شانس کسب سه امتیاز و صعود به رتبه دوم را از دست دادند. مایورکا هم با این پیروزی خارج از خانه 19 امتیازی شده و در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

 

1670876

 

 

دیدگاه‌ها