کد خبر : 1796156 | 14 آذر 1400 ساعت 00:02 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

یک امتیاز شاگردان دنیزلی بدون نادری

مدافع ایرانی آلتای اسپور در جریان تساوی تیمش مقابل گالاتاسرای حضور نداشت.

یک امتیاز شاگردان دنیزلی بدون نادری

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های هفته پانزدهم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال آلتای اسپور که محمد نادری را همانند چهار دیدار قبل بخاطر آسیب‌دیدگی در اختیار نداشت، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه نِف استانبول مقابل تیم رده هفتمی گالاتاسرای قرار گرفت.

 

تیم فوتبال آلتای اسپور که هدایت آن را مصطفی دنیزلی برعهده دارد، پس از پنج شکست و دو مساوی طی هفت هفته اخیر سوپر لیگ ترکیه، در دیدار اخیرش در جام حذفی به برتری دست یافت ولی امشب دوباره نتوانست به پیروزی دست پیدا کند.

 

شاگردان دنیزلی در شرایطی که در آستانه شکست خارج از خانه مقابل گالاتاسرای قرار داشتند، در دقیقه ۸۶ به گل تساوی دست یافتند ولی برای هشتمین بازی متوالی در سوپر لیگ ترکیه در کسب پیروزی ناکام ماندند و به یک امتیاز بسنده کردند.

 

تیم فوتبال آلتای اسپور با تساوی در بازی پُر گل ۲ بر ۲ مقابل گالاتاسرای ۱۸ امتیازی شد تا موقتا به رده سیزدهم جدول سوپر لیگ ترکیه صعود کند که البته این رتبه ممکن است فردا یک پله پایین بیاید.

 

محمد نادری، مدافع ایرانی آلتای اسپور که تا هفته دهم سوپر لیگ ترکیه حضور ثابت و متوالی در تمام مسابقات تیمش داشت، در دیدار امشب مقابل گالاتاسرای برای پنجمین بازی پیاپی شرایط حضور در زمین را نداشت.

دیدگاه‌ها