کد خبر : 1796170 | 14 آذر 1400 ساعت 01:21 | 13.3K بازدید | 17 دیدگاه

سوسیداد 0-2 رئال: سه امتیاز از زوج لوکا-وینی

رئال مادرید با پیروزی 2-0 در خانه سوسیداد، جایگاهش در صدر جدول لالیگا را تثبیت کرد.

سوسیداد 0-2 رئال: سه امتیاز از زوج لوکا-وینی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی در ادامه پیروزی های پیاپی اخیرشان، امشب موفق شدند با گل های وینیسیوس و لوکا یوویچ مقابل سوسیداد به پیروزی برسند و با 8 امتیاز اختلاف و یک بازی بیشتر نسبت به سویا، جایگاه‌شان در صدر جدول را ثبیت کنند. 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

در دقیقه 12 بود که سوسیداد صاحب دو موقعیت پیاپی شد اما ابتدا ادر میلیتائو ضربه عدنان یانوزای را برگشت داد و سپس حضور به موقع داوید آلابا، مانع از گلزنی الکساندر ایزاک شد.

در ادامه این رئالی ها بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و برای دقایقی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در دقیقه 21، این سوسیداد بود که رو یک ضدحمله صاحب موقعیت شد اما ضربه ایزاک این بار با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

1670896

 

یک دقیقه بعد نوبت رئالی ها بود که اولین موقعیت جدی شان را روی دروازه حریف ایجاد کنند اما ضربه رودریگو از زاویه ای نه چندان مساعد را رمیرو به خوبی دفع کرد.

بازی در ادامه متعادل دنبال شد و هر دو تیم به دنبال گلزنی بودند، اما موقعیت های چندانی روی دروازه‌ها ایجاد نمی‌شد تا اینکه در دقیقه 44، سوسیداد باز هم روی دروازه رئال خطرساز شد اما در نهایت ضربه اویارسابال راهی به چهارچوب رئال پیدا نکرد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را رئال بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. وینیسیوس که در سمت چپ زمین صاحب توپ شده بود، بعد از یک و دو با لوکا یوویچ، با یک ضربه مطمئن کار را تمام کرد.

 

1670930

 

بعد از این گل بازیکنان سوسیداد پیش کشیدند اما این رئالی ها بودند موقعیت های بهتری می‌ساختند و در دقیقه 57 به گل دوم رسیدند. روی یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه سوسیداد بود که ارسال کروس با ضربه سر کاسمیرو به یوویچ رسید و او هم با یک ضربه سر شیرجه‌ای حساب کار را 2-0 کرد.

 

1670929

 

سوسیداد که چیزی برای از دست دادن نداشت، توپ و میدان را در اختیار گرفت اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. بازی با همین روند ادامه داشت و رئالی ها بیشتر به دنبال حفظ گل های زده بودند.

در آخرین دقایق بازی بود که روی یک ضدحمله خطرناک، وینیسیوس می توانست اختلاف را به سه گل افزایش بدهد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان دو گل به سود رئال به پایان رسید.

دیدگاه‌ها