کد خبر : 1796174 | 14 آذر 1400 ساعت 01:35 | 15.4K بازدید | 10 دیدگاه

پیروزی مهمی بود

مودریچ: فوق العاده‌ایم ولی صحبت از قهرمانی زود است

لوکا مودریچ معتقد است از حالا نباید در مورد قهرمانی رئال در لالیگا پیش بینی کرد.

مودریچ: فوق العاده‌ایم ولی صحبت از قهرمانی زود است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در شبی که باید پیروز می شد به هدف خود رسید و فاصله با رقبا در صدر جدول را افزایش داد. در روزی که بارسا و اتلتیکو بازی های خود را باخته بودند، رئال در زمین سوسیداد تیم سوم جدول حاضر شده بود و در صورت پیروزی به هشتمین برد متوالی خود دست می یافت و فاصله را بیشتر می کرد.

رئال با گل های نیمه دوم وینیسیوس و لوکا یوویچ توانست برنده بازی شود و اکنون با سویا 8 امتیاز، با اتلتیکو 10 و با بارسا نیز 16 امتیاز اختلاف دارد.

 

 

1670939

 

 

لوکا مودریچ که امشب 90 دقیقه در میدان بود، در پایان بازی گفت:« هنوز صحبت از قهرمانی زود است ولی پیروزی خیلی مهمی بود و همه خوشحالیم. روندی که در لالیگا داریم مثبت است و باید همین مسیر را ادامه دهیم. می دانستیم بازی دشواری خواهد شد و کسب سه امتیاز از این بازی بزرگ فوق العاده بود.»

 

 

1670937

 

 

مودریچ ادامه داد:« تیم از لحاظ بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و این در زمین کاملا مشخص است. اینکه تیم نیاز به سیستم چرخشی دارد را باید از مربی سوال کنید و من در این قضیه ورود نمی کنم. هر بازیکنی در ترکیب ثابت قرار می گیرد،می داند که باید 100 درصد توانش را بگذارد و همین اتفاق را نیز شاهد هستیم. از حالا باید به بازی با اینتر فکر کرد که بسیار حیاتی است.»

 

دیدگاه‌ها