کد خبر : 1796196 | 14 آذر 1400 ساعت 10:09 | 91.6K بازدید | 1 دیدگاه

پیغام ویژه برای عزیزی‌خادم از کویت!

غوغای فرشته فوتسال برای جایزه آسیایی(عکس)

ستاره 32 ساله فوتسال زنان ایران بار دیگر ارزش‌های خود را نشان داد و شبی رویایی را در کویت پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه" فرشته کریمی که به مانند فصل گذشته تصمیم گرفته تا لیگ رو به پیشرفت فوتسال زنان کویت روزگار خود را بگذراند، شب گذشته در جریان رقابت‌های هفته هشتم یک نمایش استثنایی دیگر را از خود در ترکیب سلوی الصباح به اجرا گذاشت و موفق شد در شب پیروزی 7 گله تیمش، تاثیرگذاری 100 درصدی روی پیروزی سلوی داشته باشد و 4 گل زد و 3 گل ساخت تا این‌چنین ارزش‌های بالای خود را نشان بدهد.

 

فرشته کریمی که امسال 7 فرصت بازی در ترکیب سلوی الصباح را پیدا کرده، تاثیرگذاری فوق‌العاده روی عملکرد فنی این تیم داشته و از 29 گل به ثمر رسیده برای تیم کویتی، 22 گل با تاثیرگذاری مستقیم ستاره ایرانی به ثبت رسیده است! چرا که فرشته کریمی تاکنون موفق به ثبت 15 گل و 7 پاس‌گل شده است.

 

این آمادگی عالی در 32 سالگی، در شرایطی است که برخلاف کویت که در کنار بازی‌های باشگاهی، فوتبال ملی‌اش هم در جریان است، تیم ملی فوتبال زنان ایران در 2 سال گذشته در اغما بوده و تلاش‌ها برای احیای آن بی‌ثمر؛ حتی فرشته کریمی در کمپینی جهانی هم شرکت کرد و علیه عدم برگزاری رقابت‌های ملی زنان در سطح جهان از جمله جام ملت‌ها و جام جهانی موضع‌گیری داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

او بارها موضع‌گیری که عمر ستارگانی مثل او برای بازی در تیم ملی رو به پایان است، بازیکنی که 2 بار توانسته برترین فوتسالیست زن آسیا معرفی شود و یکی از بهترین فوتسالیست‌های زن جهان به شمار می‌رود اما پیام‌های هشدار آمیز برای فدراسیون فوتبال درباره این‌که یک نسل طلایی با بی‌توجهی‌ها رو به پایان است، هیچ واکنش مثبتی از سوی اعضای فدراسیون نداشته است.

 

کریمی که در سال‌های گذشته به واسطه مصدومیت‌هایی که گریبان‌گیرش شد، نتوانسته بود اوج‌گیری دوباره بعد از جام ملت‌های آسیا 2018 داشته باشد، در فصل جاری توانسته مجدداً به آن سطح ایده‌آل و آرمانی برسد و اوضاع تیم ملی فوتسال زنان به سبکی است که نمی‌توان گفت آیا می‌شود امیدوار بود که فرشته کریمی را یکبار دیگر در لباس ملی مشاهده کرد یا خیر، چرا که نه تنها کریمی بلکه آن نسل تاریخ‌ساز فوتسال زنان در سایه بی‌توجهی رو به پایان است!

 

 

دیدگاه‌ها