کد خبر : 1796198 | 14 آذر 1400 ساعت 10:13 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت عجیب در کمیته زنان فدراسیون فوتبال؛

نایب رئیس مورد نظر در دسترس نیست!

مدتی است که خبری از اقدامات نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال نیست و او به نظر می‌رسد در روزهای گذشته در محل کار خود هم حاضر نشده است.

نایب رئیس مورد نظر در دسترس نیست!

به گزارش "ورزش سه" یکی از موضوعات جنجالی در حوزه فدراسیون فوتبال به سبک مدیریتی کمیته زنان بر می‌گردد؛ جایی که مسئولیت آن برعهده سیده شهره موسوی است اما موسوی در یک روند نزولی عجیب، فعالیتش در حوزه کمیته زنان کمرنگ و کمرنگ‌تر شده تا جایی که در یک ماه اخیر هیچ صحبتی از سوی او در حوزه کاری‌اش در فدراسیون فوتبال انجام نشده است.

 

موسوی که بعد از دریافت رأی مجمع، به دنبال اقدامات پر سر و صدا در حوزه زنان بود و پاداش معوق فوتسالیست‌های قهرمان آسیا را پرداخت کرد و سپس به موضوع نابسامانی تیم ملی فوتبال زنان ورود کرد و برای آن سرمربی انتخاب کرد و برنامه‌ریزی نسبتاً خوبی برای صعود به جام ملت‌های آسیا داشت، حالا در ماه‌های گذشته نتوانسته موفقیت روزهای نخست حضورش در فدراسیون فوتبال را تکرار کند.

 

نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال در ماه‌های اخیر علت عدم حضورش در فدراسیون فوتبال را انجام عملیات ساختمانی در دفتر خود بیان کرده بود اما بررسی دقیق‌تر این مسئله به وضوح نشان می‌دهد که این موضوع نمی‌تواند عامل اصلی عدم حضور موسوی در فدراسیون فوتبال باشد.

 

سیده شهره موسوی در ماه‌های اخیر وعده‌هایی همچون پایان دادن به بی‌ثباتی تیم ملی فوتسال زنان و تعیین سرمربی و انجام یک برنامه‌ریزی فوق‌العاده منظم و برگزاری اردوهای اروپایی و تورنمنت‌های چهار جانبه برای تیم ملی فوتبال زنان در راه جام ملت‌های آسیا را داده بود که هیچکدام از آن‌ها عملی نشد.

 

جالب‌تر آنکه برخلاف روزهای نخست، موسوی دیگر علاقه‌ای به صحبت با رسانه‌ها هم ندارد و اغلب تلفن او در دسترس خبرنگاران نیست.

دیدگاه‌ها