کد خبر : 1796209 | 14 آذر 1400 ساعت 10:50 | 23.3K بازدید | 1 دیدگاه

طاهری: لیاقت قهرمانی را داریم

خیلی‌ها دوست دارند کشتی من و زارع را ببینند

کشتی‌گیر سنگین وزن تیم سهند ارس گفت: لیگ کشتی در مقایسه با فدراسیون گذشته، رشد بسیاری داشته و امیدوارم اسپانسرهایی که امسال تیمداری کردند، سال آینده نیز در مسابقات حاضر باشند.

خیلی‌ها دوست دارند کشتی من و زارع را ببینند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، امین طاهری در مورد رقابت تیمش (سهند ارس) با تیم فولادین ذوب در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد اظهار داشت: من برای کشتی گرفتن آماده‌ام. امیدوارم کشتی‌های زیبا و مهیجی را در روز پایانی لیگ رقم بزنیم.
 

کشتی‌گیر سنگین وزن تیم سهند ارس در مورد احتمال رویارویی با امیرحسین زارع در لیگ برتر گفت: برای این کشتی آماده‌ام. فکر می‌کنم مبارزه قشنگی بشود و خیلی‌ها دوست دارند آن را ببینند. امیدوارم کشتی دیدنی و تماشاگرپسندی داشته باشیم. زارع امسال مدال المپیک و جهانی گرفت، کشتی‌گیر خوبی است.

 

طاهری با تاکید بر اینکه امسال لیگ پرهیجانی برگزار شده است، تاکید کرد: طی این سال‌هایی که در لیگ برتر بودم، فکر کنم امسال شاهد نزدیک‌ترین و مهیج‌ترین رقابت‌ها بودیم که به واسطه فعالیت و تلاش علیرضا دبیر این اتفاق رخ داد. جای تشکر دارد که رئیس فدراسیون دوباره تنور لیگ را داغ کرد. من خودم در باشگاه می‌بینم که چقدر طرفداران کشتی منتظر دیدن مبارزه‌های نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر هستند.

 

این کشتی گیر تهرانی که در آستانه المپیک در رقابت با امیرحسین زارع بود، شانس قهرمانی تیمش را بالا دانست و ادامه داد: آمادگی خوبی دارم. امیدوارم کشتی‌های خوبی برای تیم بگیرم و تیم‌مان قهرمان لیگ برتر شود. شانس مان هم زیاد است و امید زیادی برای قهرمانی داریم. هماهنگی و همدلی زیادی در بین اعضای تیم ما وجود دارد.

 

وی با تاکید بر اینکه امیدوار است در سال‌های آینده نیز به همین شکل اسپانسرها از کشتی حمایت کنند، گفت: مدیر عامل باشگاه سهند حمایت خوبی از تیم داشته و کادر فنی خوبی در کنار ما هستند. زیر نظر علیرضا رضایی و دیگر مربیان و در حمایت مدیریت باشگاه، تیمی یک دست و منسجم را تشکیل داده‌ایم، لیاقت قهرمانی را هم داریم. لیگ کشتی در این فدراسیون در مقایسه با فدراسیون گذشته رشد بسیاری داشته و امیدوارم اسپانسرهایی که امسال تیمداری کردند، سال آینده نیز در مسابقات حاضر باشند و هر روز تعداد آنها بیشتر هم شود.

 

طاهری که باید از مسابقات قهرمان کشوری، وارد چرخه انتخابی تیم ملی شود در خاتمه خاطرنشان کرد: از نظر من لیگ خیلی مهم است و برای رفتن روی تشک در این مرحله از مسابقات خیلی مشتاقم. انگیزه خیلی زیادی برای کشتی گرفتن دارم. بعد از آن هم مسابقات کشوری را در پیش داریم. این مهم‌ترین مسابقه برای انتخاب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیاست.

دیدگاه‌ها