کد خبر : 1796224 | 14 آذر 1400 ساعت 11:42 | 10.9K بازدید | 12 دیدگاه

اسماعیلی‌فر، ستاره‌ای در جستجوی لباس تیم ملی؛

نه شهباز و نه شهریار؛ تاثیرگذارترینِ سپاهان کیست؟

مهره کلیدی سمت راست خط دفاعی سپاهان، توانسته بهترین بازیکن تیمش باشد و نقشی درخشان در ترکیب طلایی‌پوشان اصفهانی ایفا کند.

نه شهباز و نه شهریار؛ تاثیرگذارترینِ سپاهان کیست؟

به گزارش "ورزش سه" دانیال اسماعیلی‌فر 29 ساله که رویای پوشیدن پیراهن تیم ملی را در سر می‌پروراند و بعد از دعوت به اردوی ملی، حالا به ترغیب دراگان اسکوچیچ برای میدان دادن به او در ترکیب تیمش فکر می‌کند، توانسته فصلی رویایی آغاز کند و بدون‌شک بهترین مهره سپاهان در لیگ بیست و یکم بوده است.

 

اسماعیلی‌فر حتی در روزهای شکست سپاهان هم ستاره‌ی بی‌چون و چرای تیمش بوده و به همین واسطه توانسته آماری درخشان را از خود به جای بگذارد؛ او دو بازی ابتدایی فصل مقابل مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان را با گلسازی آغاز کرد و سپس در هفته سوم مقابل هوادار توانست نخستین گل خود در فصل جدید لیگ را به ثمر برساند.

 

در ادامه روند درخشانش مدافع راست سپاهانی‌ها مقابل ذوب‌آهن در شهرآورد اصفهان در هفته چهارم موفق به کسب پنالتی شد، پنالتی که شهباززاده در به گل تبدیل کردن آن ناموفق بود؛ بعد از دو بازی کم‌فروغ مقابل تراکتور و فجرسپاسی، حالا دوباره اسماعیلی‌فر نامش را بر سر زبان‌ها انداخته است.

 

1666163

 

او هفته گذشته مقابل نساجی یکی از دو گل شهریار مغانلو را ساخت و روز گذشته در هفته هشتم لیگ برتر توانست در روز گذشته 4-2 تیمش در سیرجان، زننده هر دو گل طلایی‌پوشان اصفهانی باشد.

 

با این وصف، دانیال اسماعیلی‌فر که در فرمی ایده‌آل به ثمر می‌برد توانسته با ثبت 3 گل، 3 پاس‌گل و کسب یک پنالتی تاثیرگذارترین بازیکن فصل سپاهان باشد.

 

او که برای چهار بازی مرحله دوم مقدماتی جام جهانی به اردوی ملی فراخوانده شد و البته فرصت بازی برای تیم ملی را پیدا نکرد، حالا امیدوار است در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی مجدداً در فهرست مدعوین اسکوچیچ قرار گیرد و در فصل منتهی به جام جهانی، بتواند خود را در قامت یک مدافع راست در فهرست منتخبان ایران بعد از صعود احتمالی به جام جهانی قطر، جای بدهد.

دیدگاه‌ها