کد خبر : 1796230 | 14 آذر 1400 ساعت 11:58 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی برابر مقاومت البرز در کرج

بهترین پایان نیم فصل لیگ برتر برای زرند

فوتسالیست های فولاد زرند ایرانیان آخرین دیدار مرحله رفت رقابت‌های لیگ برتر را نیز به سود خود کردند تا با بهترین نتیجه مرحله اول مسابقات را به پایان رسانده باشند.

به گزارش "ورزش سه"، روند صعودی تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان تا آخرین دیدار دور رفت رقابت های لیگ برتر نیز ادامه داشت و این تیم توانست در دیدار سیزدهم از پس رقیب سرسختی  همچون تیم مقاومت البرز با نتیجه ای قابل قبول بربیاد.


 
تیم زرندی که برای برگزاری دیدار سیزدهم خود روز گذشته در استان البرز حاضر شد، توانست در ورزشگاه انقلاب کرج با نتیجه سه بر یک برابر یکی از بهترین تیم‌های رقابت‌های لیگ برتر یعنی تیم مقاومت البرز به برتری برسد و تعداد امتیازات خود را به عدد ۱۸ برساند. 

 

1671053


 
تیم فولاد زرند با این امتیاز حالا به رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال ایران راه پیدا کرد و این اتفاق در حالی می افتد که تیم فولاد زرند در اولین سال حضور خود در بالاترین سطح فوتسال ایران به سر می‌برد و با توجه به شرایطی برای خود ایجاد کرده به دنبال حضور در نیمه بالایی جدول رده بندی است، اتفاقی که بازی به بازی برای این به حقیقت پیوست.


 
نکته جالب درباره امتیازات به دست آمده توسط فولاد اینکه شاگردان رضا کردی پس از برگزاری نیمی از بازی‌های دور رفت آرام آرام به خودباوری قابل ذکری رسیدند و در هفته های اخیر موفق شدند در برابر رقبای مهمی همچون سپاهان اصفهان، سن ایچ ساوه و مقاومت البرز با امتیاز کامل زمین را ترک کنند.

 

1671052


 
زرندی ها در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر فوتسال پس از چهار شکست و سه تساوی، موفقیت‌های خود را از دیدار برابر تیم زندی بتن کلاردشت آغاز کردند و موفق شدند در پنج دیدار به پیروزی برسند،  آخرین دیدار این تیم روز گذشته برابر تیم مقاومت البرز در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد و به مانند بازی قبلی آنها در ابتدا دروازه خود را باز شده دیدند اما به مرور بازیکنان زرندی توانستند بر بازی و البته تیم حریف تسلط پیدا کنند و به بازی برگردند و سه بار دروازه تیم مقاومت را باز کنند و در نهایت با برتری ۳ بر ۱ در آخرین دیدار خود در نیم فصل اول، با سه امتیاز از زمین خارج شوند.

دیدگاه‌ها