کد خبر : 1796236 | 14 آذر 1400 ساعت 12:12 | 32.4K بازدید | 8 دیدگاه

پرداخت به شیوه اروپایی به بازیکنان پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس قصد دارد از این پس حقوق ماهانه در قبال مطالبات بازیکنان و اعضای تیم به آنها پرداخت کند.

پرداخت به شیوه اروپایی به بازیکنان پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، بعد از ماه‌ها بالاخره باشگاه پرسپولیس موفق شد با کارگزاری جدید برای تامین هزینه‌های خود به توافق دست یابد و طی همین روزهای ابتدایی توافق نیز پیش از دربی ١۵ درصد از مطالبات بازیکنان به آنها پرداخت شد.

 

مجید صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس در حاشیه نشست خبری معرفی کارگزار رسمی این باشگاه اعلام کرد که طی توافق با بازیکنان و اعضای این تیم قرار است از این پس مطالبات آنها به صورت ماهانه پرداخت شود:  طبق وعده‌ای که به هواداران و باشگاه داده بودیم تلاش کردیم تا مبلغی که پرداخت کنیم، روز گذشته شاید دیر بود اما سعی کردیم این خلف وعده خودمان را جبران کنیم و الان از فصل جاری ٢٠ درصد به بازیکنان و اعضای تیم پرداخت کردیم و امیدوارم با وجود کارگزار از این پس پرداختی داشته باشیم. هیچ مشکلی با این عزیزان نداشته باشیم چرا که قول ما به این عزیزان پرداخت ماهیانه است که انشاالله انجام خواهیم داد.

 

با احتمال نهایی شدن این اتفاق می‌توان انتطار داشت بزرگترین دغدغه بازیکنان و اعضای فنی و ... باشگاه در خصوص حل مشکل مالی کاهش یابد. پرداخت ماهانه و هفتگی در بیشتر باشگاه‌های معتبر اروپایی نیز به صورت دستورالعمل پرداختی دنبال می‌شود و در صورت اجرایی شدن در پرسپولیس نیز بخش بزرگی از مشکلات تیم را باید حل شده دانست.

دیدگاه‌ها