کد خبر : 1796241 | 14 آذر 1400 ساعت 12:26 | 26.7K بازدید | 35 دیدگاه

استقلال مقابل پیکان محکوم به برد است 

فرگوسن‌های وطنی به امید توقف مجیدی!

کسب 5 تساوی سریالی استقلال باعث افزایش انتقادها از فرهاد مجیدی شده و سرمربی آبی ها چاره ای جز پیروزی در بازی بعدی ندارد.

فرگوسن‌های وطنی به امید توقف مجیدی!

به گزارش "ورزش سه"، بدبین ترین هوادار استقلال نیز پس از 3 پیروزی متوالی فکرش را نمی کرد که تیم فرهاد مجیدی درگیر تساوی های سریالی شده و در 5 بازی متوالی نتواند برنده از زمین خارج شود ولی این اتفاق رخ داد و آبی های پایتخت در شهرآورد 97 برای پنجمین دیدار متوالی با کسب نتیجه مساوی زمین مسابقه را ترک کردند.

 

استقلال در هفته نخست از سد هوادار گذشت و سپس در اصفهان با 2 گل ذوب آهن را شکست داد. پیروزی در دیار زاینده رود برابر این تیم مستحکم و پرتلاش در سالهای گذشته برای این تیم رقم نخورده بود و مجیدی توانست به طلسم ناکامی های استقلال در فولادشهر پایان دهد. آنها سپس در آزادی از سد تراکتور گذشتند و هواداران این تیم امیدوار شدند که پس از سالها بتوانند در لیگ برتر به عنوان قهرمانی دست یابند.

 

اما نوار ناکامی های آبی ها از شیراز آغاز شد. جایی که استقلال در زمین ناهموار حافظیه تا دقیقه 94 از میزبان خود پیش بود اما یک لحظه غفلت باعث از دست رفتن 2 امتیاز مهم شد و تساوی های سریالی تیم مجیدی نیز از همانجا آغاز شد. نساجی، گل گهر، صنعت نفت و حالا پرسپولیس تیم هایی هستند که آبی ها برابر آنها به کسب نتیجه مساوی رضایت داده اند.

 

 

البته نباید عواملی نظیر اشتباهات داوری و بدشانسی در خلق این نتایج را بی تأثیر دانست. بسیاری از هواداران استقلال مدعی شده اند کسب 2 پیروزی و 3 شکست در این پنج دیدار می توانست خیلی بیشتر از 5 تساوی سریالی به سود تیم مجیدی باشد چرا که در آن صورت آبی ها یک امتیاز بیشتر کسب کرده و الان در رتبه سوم جدول قرار داشته و یک امتیاز با صدر جدول فاصله داشتند.

 

به هر حال مشخصا استقلال برای دیدار بعدی چاره ای جز پیروزی برابر پیکان ندارد. آبی ها با یک پیروزی برابر خودروسازان می توانند از شر انتقادهای فرگوسن‌های وطنی (لفظی که مجیدی  دیروز برای طعنه به منتقدانش انتخاب کرد)  شده خارج شوند!

دیدگاه‌ها