کد خبر : 1796242 | 14 آذر 1400 ساعت 12:31 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

لطفا همه قراردادهای لیگ را منتشر کنید 

علیزاده: فشار شایعات را از دوش گل‌گهر بردارید

بازیکن گل گهر می گوید بهتر است قراردادها شفاف سازی شود تا فشار از روی این تیم برداشته شود.

علیزاده: فشار شایعات را از دوش گل‌گهر بردارید

به گزارش ورزش سه، علیرضا علیزاده در خصوص پیروزی پرگل گل گهر مقابل سپاهان به خبرنگار ما گفت: تا به اینجای کار ۴ تساوی و ۴ برد به دست آوردیم و خیلی خوب نتیجه گرفتیم. امیدوارم این روند مثبتمان ادامه دار باشد تا بتوانیم جایگاهمان را حفظ کنیم چون تیم ما لیاقتش را دارد.


او در مورد حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت بعد از اتمام محرومیتش در دیدار با سپاهان ادامه داد: بودن امیرخان خیلی تاثیرگذار است و تاثیرش را در این بازی مشاهده کردید. اگر کنار خط باشد خیلی قضیه فرق می کند ولی در هفته هایی هم که نبودند ما با صد درصد خود وارد زمین می شدیم و ایشان هم در تمرینات حضور جدی داشت.


وی در مورد صحبت امیر قلعه‌نویی مبنی بر اینکه تا به حال بازی به این زیبایی ندیده بود توضیح داد: در واقع این بازی خیلی خوب و سنگین بود. بازی درگیرانه و پر موقعیت بود. هم سپاهان تیم خیلی قدرتمندی نشان داد و هم‌ ما یک بازی سراسر هجومی و موقعیت ارائه دادیم.ای کاش این بازی تقریبا با دربی هم زمان نمی شد که همه بتوانند لذت ببرند. حساسیت بازی روی دو تیم تاثیر نگذاشته بود و هر دو تیم هجومی و خوب کار کردند. مطمئن باشید سپاهان در ادامه راه موفق می شود زیرا تیم قوی و یکدستی بودند ولی ما خیلی بهتر توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم و به گل برسیم.

 

1658957


علیزاده در مورد صحبت قلعه نویی مبنی بر اینکه سازمان لیگ قراردادهای بازیکنان این تیم را منتشر کند گفت: بله من قبول دارم که یکسری فشارهای کاذب روی تیم ما بوده و هست که قراردادهایشان خیلی بالا است و پول های نجومی می گیرند ولی اینگونه نیست و به نظرم قراردادهای ما خیلی معقول و حتی نسبت به تیم‌های دیگر پایین تر نیز هست. من مطمئنم که بازیکنان راضی هستند قراردادشان منتشر شود و فشار از روی تیم ما برداشته شود زیرا به نظرم تیم های دیگر خیلی بهتر از ما پول دادند و می دهند و نمی دانم چرا فشار ها به تیم ما وارد میشود و امیدوارم  تمام تیم ها رضایت بدهند که قرارداد ها منتشر شود.


وی در مورد شادی عجیب غریب  بازیکنان گل‌گهر بعد از پیروزی پرگل در رختکن گفت: واقعا شادی خیلی هم عجیب نبود زیرا می‌دانیم که پتانسیل تیم ما همین است و شادی مان معقول و به اندازه بود و اگر هم بیش از حد بود به نظرم حق داریم زیرا تیم بزرگی مثل سپاهان را بردیم که پارسال و امسال خوب نتیجه گرفته و قبل از این هفته یک گل خورده بود و این موضوع نشان دهنده قدرتشان است و به نظر من خوشحالی به اندازه و مناسب بود.


علیزاده در پایان در مورد دیدار با پدیده افزود: پدیده در این چند وقت خیلی خوب کار کرده و حقشان امتیازات بیشتری بوده و بازیکنان خیلی خوبی دارد. امیدوارم از این وضعیت خارج شوند و با توجه به بازی‌هایی که از این تیم دیدیم می‌توانند تقریباً در بالای جدول باشند. هرچه جلوتر می رویم بازی ها سخت تر می شود و امیدوارم به پیروزی برسیم.

دیدگاه‌ها