کد خبر : 1796246 | 14 آذر 1400 ساعت 12:39 | 4K بازدید | 7 دیدگاه

رویای بزرگ شاگردان خطیبی در تبریز؛

آلومینیوم دوباره به صدر جدول برمی‌گردد؟

یک برد عالی در تبریز می‌تواند مجدداً شاگردان خطیبی را به صدر جدول فوتبال ایران برساند.

آلومینیوم دوباره به صدر جدول برمی‌گردد؟

به گزارش "ورزش سه" پیروزی گل‌گهر در خانه مقابل سپاهان و تساوی شهرآورد پایتخت باعث شد تا روز نخست هفته هشتم با صدرنشینی گل‌گهری‌ها به پایان برسد، اما این امکان برای شاگردان رسول خطیبی محفوظ ماند که در صورت پیروزی در مسابقه این هفته خود بتوانند حداقل 2 پله صعود کنند و حتی شانس صدرنشینی داشته باشند!

 

آلومینیوم اراک که شگفتی‌ساز لیگ بیست و یکم شده و بدون شکست 7 دیدار ابتدایی فصل را پشت سر گذاشته، در هفته پنجم به صدر جدول لیگ هم رسید و در آن جایگاه کار خود را به اتمام رساند و حالا امروز فرصتی دوباره نصیب شاگردان خطیبی شده است تا خود را به صدر جدول برسانند.

 

شاگردان خطیبی در حال حاضر 13 امتیازی هستند و پیروزی مقابل تراکتور در تبریز می‌تواند این تیم را به سومین تیم 16 امتیازی جدول در کنار گل‌گهر و سپاهان تبدیل کند، با توجه به این‌که هنوز مسابقات رودرروی اراکی‌ها با دو رقیب خود برگزار نشده، مسئله تفاضل گل اهمیت پیدا می‌کند.

 

1669563

 

ایرالکو با تفاضل + 5 و سپاهان و گل‌گهر با تفاضل +7 هستند، در واقع اگر شاگردان رسول خطیبی بتوانند در دیدار بیرون از خانه به برتری سه گله دست پیدا کنند، می‌توانند هفته هشتم را در صدر جدول به پایان ببرند؛ نتیجه‌ای که البته سخت و دور از ذهن به نظر می‌رسد چرا که تراکتور در هفته‌های گذشته بعد از آمدن سرمربی کروات توانسته نتایج خوبی را کسب کند.

 

با این‌حال حتی برتری حداقلی می‌تواند شاگردان رسول خطیبی را با 16 امتیاز، هم‌امتیاز با دو مدعی دیگر کند و این مسئله می‌تواند هم باعث پایان کار آلومینیوم در هفته هشتم بالاتر از سرخابی‌های پایتخت در جدول شود و هم این‌که آن‌ها را امیدوار به کسب دوباره تجربه صدرنشینی در هفته‌های آینده نگه دارد.

دیدگاه‌ها