کد خبر : 1796256 | 14 آذر 1400 ساعت 13:15 | 10.7K بازدید | 3 دیدگاه

جانشین ناگلزمان خبلی زود از لایپزیش جدا شد

جسی مارش، سرمربی 48 ساله تنها چند ماه بعد از حضور در لایپزیش از این تیم جدا شد.

جانشین ناگلزمان خبلی زود از لایپزیش جدا شد

به گزارش "ورزش سه"، شکست 2-1 لایپزیش مقابل یونیون برلین در جمعه شب باعث سقوط این تیم به رده یازدهم جدول بوندسلیگا شد و در نهایت جسی مارش و باشگاه لایپزیش در توافقی دو طرفه تصمیم به قطع همکاری با یکدیگر گرفتند. آچیم بیرلورزر، دستیار جسی مارش هدایت لایپزیش را در دیدار روز سه‌شنبه مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا برعهده خواهد داشت و جانشین دائمی این سرمربی در آینده نزدیک از سوی مدیران باشگاه لایپزیش اعلام خواهد شد.

 

1671111

 

الیور مینتزلاف، مدیر اجرایی لایپزیش در این رابطه گفت: :برای ما نیز قطع همکاری جسی مارش کار آسانی نبود، زیرا من برای او به عنوان یک شخص و به عنوان یک سرمربی احترام زیادی قائل هستم. اما متاسفانه همه چیز آنطور که ما امیدوار بودیم پیش نرفت و تغییر در این مرحله ضروری شده بود. متاسفانه پیشرفتی که انتظارش را داشتیم حاصل نشد و نتایج مورد نظر برای رسیدن به اهداف فصل به دست نیامد. مایلم از جسی مارش برای خدماتش تشکر کنم و برای او بهترین ها را چه از نظر شخصی و چه در کار حرفه ای آرزو دارم."

 

جسی مارش 48 ساله سابق در ابتدای این فصل به لایپزیش ملحق شد و با قراردادی دو ساله برای جانشینی یولیان ناگلزمان به این باشگاه به توافق رسید. او پیش از این به عنوان دستیار در زیر نظر رالف رانگنیک در هیین باشگاه لایپزیش نیز فعالیت کرده بود.

دیدگاه‌ها