کد خبر : 1796283 | 14 آذر 1400 ساعت 14:58 | 32.6K بازدید | 8 دیدگاه

میلیتائو در قامت بهترین‌های دنیا

کلاس درس ستاره برزیلی؛ خداحافظی با خاطرات راموس

ادر میلیتائو مدافعی که زمانی سوژه تمسخر رئالی ها بود، حالا به یک هیولا در خط دفاعی تیمش تبدیل شده است.

کلاس درس ستاره برزیلی؛ خداحافظی با خاطرات راموس

به گزارش "ورزش سه"، تابستان امسال یکی از موارد مورد بحث در میان هواداران رئال و نیز رسانه ها، جدایی همزمان سرخیو راموس و رافائل واران بود. دو مدافعی که برای یک دهه اطمینان بخش خط دفاعی رئال بودند و کنار هم برای رئال افتخارات زیادی کسب کردند ولی راموس پس از اتمام قراردادش تصمیم به جدایی گرفت و پیشنهاد تمدید را رد کرد و واران نیز به فاصله یک سال تا اتمام قراردادش، برای تجربه چالشی جدید، راهی فوتبال انگلیس و باشگاه منچستریونایتد شد.

ترسی عظیم باعث شده بود تا هواداران این اقدام باشگاه یعنی صدور مجوز جدایی به دو مدافع بزرگ را زیر سوال ببرند اما پس از گذشت 4 ماه از فصل جاری، حالا دیگر کمتر کسی به راموس و واران فکر می کند چرا که ادر میلیتائو و داوید آلابا خیلی زود کاری کرده اند که غیبت شان به چشم نیاید.

 

 

 

1670940

 

 

ادر میلیتائو تابستان 2019 با 51 میلیون یورو از پورتو جذب شد ولی یک سال و نیم کابوس وار را پشت سر گذاشت. او اعتماد به نفس لازم را از خود نشان نمی داد و زیر نظر زیدان نتوانست مهره ای قابل اتکا نشان دهد ولی در 4 ماه پایانی فصل گذشته و با مصدومیت سرخیو راموس بود که زیزو تصمیم گرفت بیشتر روی مدافع برزیلی خود حساب کند و مزدش را نیز گرفت. میلیتائو متحول شد و پس از گذشت 9 ماه، حالا تبدیل به مدافع میانی ثابت و غیر قابل بحث رئال شده است.

 

 

1671154

 

1671156

 

 

نمایش او در بازی شب گذشته برابر رئال سوسیداد، یک کلاس درس بود. بهترین بازی او با پیراهن رئال که برای مدت ها در خاطره ها می ماند. خیلی ها معتقدند او بالاتر از وینیسیوس و یوویچ که زنندگان گل رئال بودند، برترین بازیکن میدان بود.

میلیتائو از الکساندر ایساک سوئدی یک هیچکاره ساخت. روی یک صحنه در نیمه نخست، توپی که ایساک با ضربه سر به سمت دروازه روانه کرده بود را با یک تکل به موقع راهی کرنر کرد و در باقی موارد نیز ایساک هرگز نتوانست مقابل او قد علم کند. میلیتائو پا را فراتر هم گذاشت و نزدیک بود دو پاس گل هم به رودریگو و وینیسیوس بدهد که هر دو نتوانستند از شانس های شان استفاده کنند.

 

 

1671155

 

 

میلیتائو اکنون زیر نظر کارلو آنچلوتی با اعتماد بیشتری هم بازی می کند. او برابر سوسیداد در 9 دوئل موفق بود، 6 بار تکل موفق داشت و 10 بار نیز توپگیری کرد. زوج او و آلابا بی اغراق از بهترین های حال حاضر دنیا محسوب می شود.

 

دیدگاه‌ها