کد خبر : 1796332 | 14 آذر 1400 ساعت 18:08 | 7.8K بازدید | 4 دیدگاه

خط دفاعی ما خوب عمل کرد؛ 

ربیعی: توصیه می‌کنم هر چه سریعتر VAR را بیاورید

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است تیمش در بخش هجومی نمایش متفاوتی را نسبت به بازی های قبل ارائه کرده است.

ربیعی: توصیه می‌کنم هر چه سریعتر VAR را بیاورید

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر ذوب آهن که با پیروزی سه بر صفر خاتمه یافت، حرف هایش را اینطور آغاز کرد: بازی به نظرم بازی خوبی بود. به تیم ذوب آهن و کادر فنی اش خسته نباشید می گویم و خدا قوت به بازیکنان خودم.  فکر می‌کنم که هر دو تیم در ابتدای بازی دو روش متفاوت را نسبت به بازی قبلی خود به کار گرفته بودند. ابتدای مسابقه به گل رسیدیم و بخش زیادی از بازی در نیمه اول دراختیار حریف بود. آنها فشار وارد آوردند و ما مجبور شدیم تغییر سیستم بدهیم. در نیمه دوم توانستیم با ضدحملات خود کنترل کنیم. ذوب‌آهن را بسیار تیم خوبی دیدم و از جمله تیم‌های با اصالت لیگ برتر است.


سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان خاطرنشان کرد: کادر فنی امسال ذوب‌آهن خیلی خوب کار کرده و فضای جدیدی ایجاد کرده است. بازی امروز می‌توانست روند دیگری هم داشته باشد. شاید بازی به سود حریف می‌شد، اما به نظرم خط دفاعی ما قدرتمند عمل کرد، هرچند که اشتباهاتی هم داشتیم، اما در نهایت قسمت‌هایی خوبی که باید برای ما اتفاق می‌افتاد، اتفاق افتاد. ام بعد از گل سوم بازهم موقعیت گلزنی داشتیم.


ربیعی ادامه داد: با این حال به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. فوتبال خوبی را شاهد بودیم و فکر می‌کنم خط جلوی ما نسبت به بازی قبلی تفاوت‌هایی داشت و بچه ها خوب کارشان را انجام می دهند. هر بازی بهتر می‌شویم و فراز امام علی و منشا و علیاری می‌توانند ریتم ما را در حمله حفظ کنند. از هر سه بازیکن رضایت دارم و امیدوارم این روند به همین شکل ادامه پیدا کند.


بخش بعدی صحبت هایش تشکر از مجموعه مس و مردم رفسنجان بود: این پیروزی را به مردم خوب رفسنجان، شرکت ملی مس و کارگران مجموعه مس تقدیم می‌کنیم. فکر می‌کنم مقداری این موضوع برای تیم ما خوب باشد که چنین روندی را در پیش گرفته‌ایم، اما توصیه من به مجموعه تیمم این است که بازی با ذوب‌آهن همین جا تمام شده است. اگر بخواهیم بازهم به این بازی فکر کنیم، قطعاً بازی آینده را از دست خواهیم داد.


سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درمورد تیم داوری این بازی و اعتراض ذوبی‌ها به برخی تصمیمات داور، گفت: باید صحنه‌ها را ببینم و نظر کارشناسان را بشنوم. به نظرم پنالتی که ما زدیم درست بود، چون من در مسیر توپ بودم. من جز مربیانی هستم که خیلی کم درمورد داوری صحبت می‌‌کنم. من هم به فدراسیون توصیه می‌کنم اگر می‌خواهد کوچکترین حقی از هیچ تیمی در لیگ برتر ضایع نشود هرچه سریع‌تر اقدام به آوردن کمک داور ویدئویی بکند تا داوران در اجرای صحیحی عدالت دچار مشکل نشوند.

دیدگاه‌ها