کد خبر : 1796352 | 14 آذر 1400 ساعت 19:15 | 41.4K بازدید | 17 دیدگاه

واکنش محمد صلاح به شایعات انتقال به بارسلونا

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول از ابراز علاقه بارسلونا برای جذب او احساس خوبی دارد.

واکنش محمد صلاح به شایعات انتقال به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد محمد صلاح با باشگاه لیورپول در تابستان سال 2023 به اتمام می رسد و علیرغم شایعات فراوان در مورد تمایل طرفین به تمدید، این پروسه هنوز به صورت رسمی انجام نشده است. ژاوی، سرمربی جدید بارسلونا علاقه زیادی به کار کردن با محمد صلاح دارد، اما ستاره سال های اخیر لیورپول مدعی شد ترجیح می دهد در صورت امکان در این باشگاه باقی بماند.

 

محمد صلاح گفت: "آنچه در هفته های اخیر درباره علاقه ژاوی به جذب من در فصل تابستان در اخبار منتشر شده را خواندم. البته باید اعتراف کنم که این باعث خوشحالی من است که تیمی مانند بارسلونا به من علاقه دارد، اما فعلا از حضور در باشگاه لیورپول راضی هستم و خواهیم دید در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. در حال حاضر که ترجیح می‌دهم در لیگ برتر بمانم، زیرا این بهترین لیگ فوتبال در جهان است.

 

1669876

 

بارها گفته ام که اگر به من بستگی داشته باشد می خواهم در لیورپول بمانم. با این حال انتخاب در دست مدیریت است و آنها باید این مسئله را حل کنند. هیچ مشکلی در مورد تمدید قرارداد من با باشگاه لیورپول وجود ندارد، اما به هر حال باید قرارداد جدیدی بسته شود.

 

دستمزد شما نشانه اهمیت یک بازیکن برای باشگاه و تمایل آنها برای حفظ شماست، اما این تصمیم گیری تنها بر اساس ملاحظات مالی نخواهد بود. مواردی مانند جاه طلبی تیم و اهداف سرمربی برای تیم و بازیکنان مورد نظر او نیز مهم هستند. من هنگام تصمیم گیری در مورد آینده خود تمامی این موارد را لحاظ می کنم."

دیدگاه‌ها