کد خبر : 1796353 | 14 آذر 1400 ساعت 19:25 | 22.1K بازدید | 64 دیدگاه

یونایتد ۱-۰ پالاس؛ رانگنیک با برد شروع کرد

منچستریونایتد در یک بازی نزدیک موفق شد با تک گل فرد کریستال پالاس را شکست دهد.

یونایتد ۱-۰ پالاس؛ رانگنیک با برد شروع کرد 

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز در اولین مسابقه‌ای که رالف رانگنیک هدایت این تیم را بر عهده داشت در اولدترافورد میزبان کریستال پالاس بود که نهایتاً این بازی با نتیجه 1-0 به سود شیاطین سرخ خاتمه یافت.

 

منچستریونایتد از همان ابتدا کار را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 3 اولین موقعیت تقریبا خوب این تیم خلق شد؛ جایی که ضربه الکس تلس با اختلاف نسبتاً کم از کنار دروازه کریستال پالاس به بیرون رفت.

 

 

1671251

 

 

در دقیقه 24 منچستر یونایتد می توانست گل برتری را به ثمر برساند اما ضربه محکم فرد در آستانه ورود به دروازه توسط مدافع کریستال پالاس برگردانده شد.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد منچستریونایتد می توانست گل برتری را به ثمر برساند اما ضربه زیبای دیه‌گو دالو با اختلاف کمی به بیرون رفت تا دو تیم با همان تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

 

 

1671247

 

 

نیمه دوم کاملا متعادل آغاز شد و تا دقیقه 75 هیچ یک از دو تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد کنند. تا این که یک موقعیت بسیار خوب توسط کریستال پالاس از دست رفت. جایی که جردن آیو در دهانه دروازه یک فرصت را به شکلی عجیب از دست داد تا یونایتد شانس آورده باشد.

 

در دقیقه 78 بالاخره قفل دروازه کریستال پالاس شکسته شد. ضربه زیبا و پای راست فرد از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه کریستال پالاس رفت تا منچستریونایتد بالاخره با یک گل پیش بیفتد.

 

 

1671250

 

 

در ادامه بازی نیز این منچستریونایتد بود که توپ و میدان را در اختیار داشت اما گل دیگری در این مسابقه به ثمر نرسید تا شیاطین سرخ به سه امتیاز مهم دست پیدا کرده و رالف رانگنیک نیز شروع خوبی داشته باشد.

دیدگاه‌ها