کد خبر : 1796364 | 14 آذر 1400 ساعت 19:45 | 18.9K بازدید | 4 دیدگاه

شوخی شگفت‌انگیز یک کمدین با کاروان دورتموند!

دیدار دو تیم دورتموند و بایرن مونیخ به جز حواشی داخل زمین اتفاقات عجیب دیگری نیز داشته است.

شوخی شگفت‌انگیز یک کمدین با کاروان دورتموند!

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین دیدار این هفته فوتبال اروپا دیشب بین دو تیم دورتموند و بایرن مونیخ برگزار شده و شاگردان یولیان ناگلزمان در مسابقه ای جنجالی در نهایت با نتیجه 2-3 حریف خود را مغلوب کردند. بازیکنان دورتموند به شدت به قضاوت دیدار در این دیدار معترض بوده و مدعی شدند عملکرد او باعث شکست این تیم در این مسابقه سرنوشت ساز شده است. اما این بازی حواشی جالب دیگری نیز به همراه داشته است.

 

امروز نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد دیروز و قبل از شروع دیدار حساس بین دو تیم دورتموند و بایرن مونیخ در سیگنال ایدوناپارک، سباستین پوف پاف، مجری مشهور تلویزیونی با لباس مبدل شبیه به مارکو روزه، اتوبوسی با برند باشگاه دورتموند و حامل افرادی که خود را به اسم بازیکنان این باشگاه جا زده بودند، به سمت استادیوم روانه شد.

 

1671266

 

جالب اینجاست صحنه به قدری خوب ساخته شده بود که تعدادی از نیروهای امنیتی نیز گمراه شده و باور کردند که این اتوبوس واقعا حامل بازیکنان دورتموند است که برای دیدار با بایرن مونیخ روانه ورزشگاه می شود.  حتی آنها موفق شدند از چندین ایست بازرسی عبور کنند و در نهایت نیروهای امنیتی این گروه را جلوی رختکن متوقف کردند.

 

این تیم متشکل سباستین پوف پاف و همراهان او در حال تصویربرداری برای یک سوی تلویزیونی هستند که در روز چهارشنبه پخش می شود. هنوز جزئیات بیشتری از این حرکت عجیب و جالب این مجری مشهور منتشر نشده و احتمالا با پخش شدن فیلم شاهد صحنه های عجیب و خنده داری خواهیم بود.

دیدگاه‌ها