کد خبر : 1796373 | 14 آذر 1400 ساعت 20:15 | 21K بازدید | 1 دیدگاه

دومین پاس‌گل شهباززاده در سه هفته؛

آقای گل لیگ بیستم در نقش جدید (عکس)

ستاره خط حمله سپاهان حالا در نقشی متفاوت انجام وظیفه می‌کند و روز گذشته نیز بار دیگر در نقش گلساز حاضر شد.

به گزارش "ورزش سه" سوپرایز محرم نویدکیا برای دوئل با امیر قلعه‌نویی، نیمکت‌نشین شدن سجاد شهباززاده بود؛ آقای گل لیگ بیستم بعد از 5 بازی متوالی ناکامی در گلزنی با نظر سرمربی سپاهان به نیمکت رفت تا یاسین سلمانی جوان در ترکیب طلایی‌پوشان اصفهانی قرار بگیرد و فرصت درخشش برای این پدیده جوان فراهم شود.

 

اما اوضاع مطابق انتظار نویدکیا پیش نرفت و شکست دو گله در نیمه اول باعث شد تا در بین دو نیمه، با انجام یک تعویض تهاجمی سجاد شهباززاده به جای محمد کریمی وارد ترکیب سپاهان شود؛ با ورود شهباززاده مثلث تهاجمی سپاهان تکمیل شد و او نیز در کنار محمدرضا حسینی و شهریار مغانلو در سودای جبران شکست سنگین در سیرجان بودند.

 

 

1671278

 

 

بعد از آن گل سوم را هم سپاهان دریافت کرد، سجاد شهباززاده نفوذی عالی از سمت چپ خط حمله سپاهان داشت و پاس کات‌بک تماشایی را به درون محوطه جریمه گل‌گهر ارسال کرد که با دامپ شهریار مغانلو توپ به دانیال اسماعیلی‌فر رسید و او نیز با ضربه‌ای دقیق گل اول سپاهان را به ثمر رساند.

 

شهباززاده در شرایطی توانست سازنده گل اول تیمش باشد، که در دیدار هفته ششم مقابل فجرسپاسی هم یکی از دو گل برتری تیمش را برای محمدرضا حسینی به شکلی مشابه ساخته بود تا آقای گل لیگ بیستم بعد از دبل گلزنی مقابل نفت MIS در هفته دوم، حالا در سه هفته دو پاس‌گل بدهد و در نقشی متفاوت در ترکیب سپاهان حاضر شود.

دیدگاه‌ها