کد خبر : 1796377 | 14 آذر 1400 ساعت 20:16 | 15K بازدید | 9 دیدگاه

نه نظمی داشت و نه کوپالی؛

بیانیه ذوب‌آهن در واکنش به اتفاقات داوری در فولادشهر

باشگاه ذوب آهن معتقد است عملکرد تیم داوری دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل مس رفسنجان به رهبری کوپال ناظمی در نتیجه تاثیرگذار بوده است.

بیانیه ذوب‌آهن در واکنش به اتفاقات داوری در فولادشهر 

به گزارش "ورزش سه،" دیدار دو تیم ذوب آهن و مس رفسنجان در شرایطی با نتیجه 3 بر صفر در فولادشهر به پایان رسید که مدیر رسانه ای تیم فوتبال باشگاه در کنفرانس خبری پس از پایان این مسابقه معتقد بود یک پنالتی تیمش گرفته نشده و همچنین خطای بازیکن مس رفسنجان قبل از به ثمر رسیدن گل سوم دیده نشده است.


نه نظمی داشت و نه کوپالی تنها چیزی که داشت اغماض بود اغماض. سرآغاز بیانیه باشگاه ذوب آهن است که در ادامه می‌توانید در جریان جزئیات آن قرار بگیرید. 

 

علیرغم همه فریادها و درخواست هایی که در فصل گذشته نسبت به  نحوه قضاوت دیدارهای ذوب آهن نمودیم و با ۱۶ امتیاز از دست رفته، هواداران عزیز و ما زجرها کشیدیم ظاهرا آنچه به جایی نرسد فریاد است! 


 این دایره اشتباهات را سرِباز ایستادن نیست، مشکلات داوری در هشتمین هفته لیگ گویی تمامیت فوتبال اصفهان را نشانه گرفته است، اغماض فاحش در دیدار ذوب آهن و مس رفسنجان بر خطای آشکار پنالتی بازیکن مس رفسنجان بر روی بازیکن ذوب آهن و خطایی که منجر به پاس گل، تیم مس قبل از گل سوم شد به راحتی روال بازی را عوض نمود. این را ما نمیگوییمُ بلکه همه کارشناسان داوری می‌گویند. چه کسی پاسخگویی زحمات و هزینه های باشگاه هاست.


چرا کمک داوری که ازصبح به‌علت بیماری در بیمارستان بوده است باید در قضاوت دیدار نقش آفرینی کند؟ چرا داور چهارم به‌جای کمک به روند صحیح داوری، نقش ناظم مدرسه را ایفا می‌کند؟ و ده‌ها چرای دیگر  که ظاهرا پاسخگویی ندارد. تا انتهای لیگ 22 هفته باقی است برای چندمین بار از متولیان محترم فوتبال کشور درخواست می‌نماییم که نسبت به نحوه قضاوت دیدارهای پیش روی لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور دقت نظر بیشتری بنمایند تا طی مسیر پر مرارت باشگاه داری برای تیم های که علیرغم همه سختی ها مظلومانه ایستادگی نموده و چراغ فوتبال کشور را روشن نگاه داشته اند آسان تر گردد.


روابط‌عمومی و اموربین الملل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان

دیدگاه‌ها