کد خبر : 1796379 | 14 آذر 1400 ساعت 20:24 | 134.8K بازدید | 48 دیدگاه

فراتر از انتظار بودیم؛

رانگنیک: به احترام رونالدو کلاه از سر بر می‌دارم

رالف رانگنیک، سرمربی جدید منچستریونایتد تاکید کرد تیمش برابر پالاس فراتر از انتظار بازی کرده است.

رانگنیک: به احترام رونالدو کلاه از سر بر می‌دارم

به گزارش "ورزش سه"، شروع رالف رانگنیک روی نیمکت شیاطین سرخ درخشان بود و تیم تحت هدایت او در اولین مسابقه امروز با تک گل فرد در نیمه دوم برابر کریستال پالاس به برتری دست یافت. رالف رانگنیک در پایان این دیدار به تمجید از نمایش یونایتد پرداخته و مدعی شد این تیم در آینده بهتر از این هم عمل خواهد کرد.

 

رالف رانگنیک گفت: "از عملکرد تیم به خصوص در نیم ساعت اول بسیار خوشحالم، پرسینگ تیم استثنایی بود و فقط حیف که نتوانستیم به یک یا حتی و گل دست یابیم. بهبود شرایط تیم و بنای سبک مورد نظر بعد از کسب موفقیت همیشه راحت تر خواهد بود. ما باید کلین شیت های بیشتری داشته و در ایجاد موقعیت در حمله خود بهتر عمل کنیم. در مجموع از نحوه بازی امروز تیم بسیار راضی بودم.

 

1671277

 

ما می خواستیم با دو مهاجم به خصوص در بخش مرکزی خط حمله بازی کنیم و البته کریستیانو رونالدو بدون توپ هم تلاش می کرد و من بابت این عملکرد کلاه خود را از سر برمی دارم. ما همیشه سعی می‌کردیم مالک توپ باشیم و به جز شاید پنج دقیقه آخر دور در طول بازی این اتفاق رخ داد. در تمام دقایق دیگر بازی نیز سعی می‌کردیم حریف را از دروازه خود دور کنیم.

 

ما باید در مواد زیادی بهبود یافته و همیشه دروازه خود را بسته نگه داریم. اما فقط با یک جلسه تمرین من واقعا تحت تاثیر عملکرد تیم قرار گرفتم و ما خیلی بالاتر از حد انتظار عمل کردیم. باید از دستیار خود سوال می کردم که آیا فرد با پاس راست هم می تواند ضربه بزند یا نه. در واقع من فکر می کردم او فقط می تواند با چپ شوت کند و حالا برای او خوشحالم.

 

نحوه برخورد هواداران و همه اعضای باشگاه با من در اولدترافورد فوق العاده بود. من بسیار خوشحالم احساس می کنم انگار سه یا چهار هفته است که اینجا حضور دارم. ما باید این سبک را گام به گام و در تمرینات پیش برده، با بازیکنان صحبت کنیم، فیلم های ویدئویی را به آنها نشان داده و به آنها توضیح دهیم که چگونه این نوع فوتبال به سودشان خواهد بود. با یک جلسه تمرین و چند جلسه صحبت با بازیکنان، عملکرد امروز آنها در دفاع بسیار خوب بود و ما کنترل کامل بازی را در دست داشتیم."

 

1671276

دیدگاه‌ها