کد خبر : 1796389 | 14 آذر 1400 ساعت 21:30 | 16.3K بازدید | 10 دیدگاه

الیور کان:

لواندوفسکی سال‌ها برای بردن توپ طلا تلاش کرده بود

الیور کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، حمایت ویژه ای از روبرت لواندوفسکی انجام داد.

لواندوفسکی سال‌ها برای بردن توپ طلا تلاش کرده بود

به گزارش "ورزش سه"، شنبه شب هفته گذشته بود که بعد از انتظارهای فراوان مراسم توپ طلا برگزار شد و نهایتاً این لیونل مسی بود که هفتمین توپ طلای خود را کسب کرد. این اتفاق در حالی برای فوق ستاره آرژانتینی رخ داد که بسیاری معتقد بودند روبرت لواندوفسکی شایسته این جایزه بوده است اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد.

 

الیور کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، به حمایت از ستاره لهستانی این تیم پرداخته و می گوید: "لواندوفسکی سالها در تلاش برای بردن این جایزه بود. بعد از مراسم با خودمان گفتیم که چگونه با این مسئله کنار می آید. او قبلا مشکوک شده بود که باز هم مسی این جایزه را می‌برد. با این حال لواندوفسکی به سرعت از این مسئله عبور کرد و دیشب دو گل هم به ثمر رساند. او سال آینده یک شانس دیگر برای بردن توپ طلا خواهد داشت."

 

 

1671029

 

 

کان در مورد شایعاتی که پیرامون آینده لواندوفسکی مطرح می شود نیز گفت: "روبرت لواندوفسکی بهترین مهاجم حال حاضر اروپا است. من فکر می‌کنم که او می‌تواند چند سال دیگر در این سطح بازی کند‌. البته اگر در ادامه نیز به همین اندازه خوب عمل کند چیز بهتری برای باشگاه وجود نخواهد داشت. او 10000 درصد توان خود را ارائه می دهد و هنوز هم می تواند برای مدت طولانی بازی کند. شما نمی توانید حس کنید که او با توجه به بالا رفتن سن سرعتش کم تر شده است. البته که ما دوست داریم او را بعد از سال 2023 نیز در بایرن‌مونیخ داشته باشیم."

دیدگاه‌ها