کد خبر : 1796390 | 14 آذر 1400 ساعت 21:35 | 32.9K بازدید | 10 دیدگاه

لوئیس سوارز:

لیونل مسی به من از دشواری‌های پاریس گفت

لوییس سوارز، ستاره اوروگوئه ای اتلتیکومادرید از دشواری های انتقال به پاری سن ژرمن برای لیونل مسی سخن گفت.

لیونل مسی به من از دشواری‌های پاریس گفت

به گزارش "ورزش سه"، لوییس سوارز و لیونل مسی از بین سال های 2014 تا 2019 در ترکیب بارسلونا با یکدیگر همبازی بوده و یکی از بهترین مقاطع تاریخ این باشگاه را با گلزنی های بی شمار خود رقم زدند. همچنین این دو بازیکن رابطه بسیار خوبی با یکدیگر داشته و بیرون از زمین فوتبال و در تعطیلات نیز معمولا در کنار یگدیگر دیده می شوند.

 

1671301

 

لیونل مسی از زمان جدایی از بارسلونا چند بار در مورد دشواری های زندگی در پاریس، فاصله گرفتن از آفتاب سواحل بارسلونا و حضور در سرمای فرانسه صحبت کرده است. حالا لوییس سوارز در مصاحبه ای مدعی شد مسی با او نیز در مورد سختی بازی کردن در هوای سرد صحبت کرده و این بازیکن باید به زودی با شرایط جدید زندگی خود در پاریس عادت کند.

 

لوییس سوارز گفت: "من و لیونل مسی هر روز با هم صحبت می‌کنیم. ما همیشه سعی می‌کنیم خودمان را درگیر انتظارات نکنیم، زیرا سالهاست بازیکن هستیم و می‌دانیم در این لحظات چگونه باید عمل کنیم. من و مسی با یکدیگر در مورد بازی ها و البته مسائل خانوادگی صحبت می کنیم. مسی به من گفت وقتی در سرما و زیر بارش برف بازی می کند و کارش خیلی سخت می شود، اما او باید به هوای سرد پاریس عادت کند."

دیدگاه‌ها