کد خبر : 1796404 | 14 آذر 1400 ساعت 23:50 | 31.7K بازدید | 1 دیدگاه

قطعی؛ غیبت ستاره رئال مادرید برابر اینتر

کریم بنزما پیش از این از بازی مقابل اینترمیلان مصدوم شده و به این دیدار نخواهد رسید.

قطعی؛ غیبت ستاره رئال مادرید برابر اینتر

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما، بهترین گلزن رئال مادرید در فصل جاری در دقیقه 16 دیدار دیشب در مقابل رئال سوسیداد آسیب دیده و جای خود را به لوکا یوویچ داد. امروز اولین معاینات پزشکی روی پای این مهاجم باتجربه انجام شده و نشریه مارکا ساعتی قبل مدعی شد غیبت کریم بنزما در دیدار سه شنبه شب رئال مادرید در پایتخت اسپانیا مقابل اینتر قطعی خواهد بود. کریم بنزما از مصدومیت همسترینگ پای چپ رنج می‌برد و فردا دوشنبه مجددا MRI روی پای این بازیکن انجام می‌شود تا شدت درد او ارزیابی شود.

 

1670911

 

غیبت این بازیکن در مقابل اینتر که قطعی شده، اما کارلو آنچلوتی و رئال مادرید امیدوارند شاهد حضور این بازیکن در دربی حساس مادرید برابر اتلتیکومادرید در یکشنبه آینده در میدان باشند. رئال مادرید در هفته های اخیر نتایج درخشانی در لالیگا گرفته و برتری احتمالی در مقابل رقیب همشهری، گام بلندی برای کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری خواهد بود.

 

همچنین در لیگ قهرمانان هم شرایط تا اینجا که خوب بوده است. رئال مادرید در حال حاضر با دو امتیاز بالاتر از اینتر در صدر جدول قرار داشته و در صورت پیروزی یا تساوی رتبه اول را حفظ خواهد کرد. با این حال یک شکست برای این باشگاه مادریدی در مقابل اینتر آماده و سرحال هفته های اخیر مترادف با حضور در رده دوم، قرعه یک هشتم پیچیده تر و بازی در برابر یک صدرنشین از گروه دیگر در ماه فوریه خواهد بود.

دیدگاه‌ها