کد خبر : 1796428 | 15 آذر 1400 ساعت 01:10 | 19.3K بازدید | 7 دیدگاه

یوونتوس 2-0 جنوا: یک قدم تا رسیدن به تاپ‌فور

یوونتوس در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-0 جنوا را شکست بدهد.

یوونتوس 2-0 جنوا: یک قدم تا رسیدن به تاپ‌فور

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری که در این فصل فراز و نشیب زیادی داشتند، امشب موفق شدند با گل های خوان کوادرادو و پائولو دیبالا، مقابل جنوا به برتری 2-0 برسند.

یوونتوسی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند تا اینکه در دقیقه 9 به گل رسیدند. روی یک ضربه آزاد از سمت راست دروازه جنوا بود و کوارادو با یک ضربه تماشایی، توپ را به مستقیما وارد دروازه سالواتوره سیریگو کرد.

 

1671350

 

بعد از این گل باز هم این بازیکنان یوونتوس بودند که بر بازی تسلط داشتند؛ هرچند دفاع خوب بازیکنان جنوا، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. برتری یووه ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 36، روی ارسال تماشایی برناردسکی، ماتیس دلیخت می توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما واکنش تماشایی سیریگو، مانع از باز شدن دروازه میهمان شد.

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بازیکنان یوونتوس بودند که حملات خطرناک تری روی دروازه حریف داشتند و در دقیقه 44، روی ارسال دیبالا، آلوارو موراتا صاحب موقعیت شد اما باز هم سیریگو با یک واکنش به موقع، توپ را به بیرون فرستاد تا نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.

نیمه دوم را جنوا بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بازیکنان این تیم بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در دقیقه 51، روی پاس موراتا، دیبالا می توانست برتری یووه را دوبرابر کند اما شوت خطرناک او از بالای دروازه جنوا به بیرون رفت.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و موقعیت چندانی روی دروازه‌ها ایجاد نمی‌شد تا اینکه در دقیقه 67، روی پاس برناردسکی، این کوادرادو بود که با یک ضربه والی تماشایی دروازه جنوا به شدت تهدید کرد ولی باز هم سیریگو مانع باز شدن دروازه شد.

هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، حملات یوونتوس خطرناک تر می شد تا اینکه سرانجام در دقیقه 82، دیبالا سرانجام گل دوم میزبان را به ثمر رساند. روی حرکت برناردسکی از سمت چپ و پاس او به دیبالا درون محوطه جریمه بود که ستاره آرژانتینی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

1671351

 

در دقایق باقی مانده اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت یوونتوس با همان دو گل به پیروزی رسید تا با 27 امتیاز در رتبه پنجم جدول جای بگیرد. البته این تیم برای رسیدن به رتبه چهارم، باید فاصله 7 امتیاز با آتالانتا را جبران کند.

دیدگاه‌ها