کد خبر : 1796434 | 15 آذر 1400 ساعت 08:53 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمان پارالمپیک به دنبال کسب ۳ سکو در چین

قهرمان بازیهای پارالمپیک توکیو در رشته پرتاب نیزه گفت: با هدف‌گذاری انجام شده به دنبال کسب سه سکوی بازیهای پاراآسیایی چین در پرتاب نیزه، دیسک و وزنه هستم.

قهرمان پارالمپیک به دنبال کسب ۳ سکو در چین

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، حامد امیری اظهار کرد: مدت ۲ ماه است که تمرینات خود را به صورت فشرده و بدون مربی در خرم آباد پیگیری می کنم و در حال آماده سازی خود برای شرکت در مسابقات بین‌المللی فزاغ امارات هستم که اواخر اسفند برگزار می‌شود.

 

وی گفت: مسابقات بین المللی فزاغ امارات چون قبل از مسابقات جهانی پارادوومیدانی و بازیهای پاراآسیایی چین برگزار می‌شود، فرصت خوبی برای ارزیابی، محک خودم و آشنایی با قوانین جدید داوری و یکسری تغییرات اعمال شده در قوانین دوومیدانی است تا در شرایط بهتری خود را برای مسابقات جهانی و بازیهای پاراآسیایی چین آماده کنم.

 

دارنده مدال طلای بازیهای پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه، پیرامون این پرسش که در چه رشته‌هایی در فزاغ امارات شرکت خواهید کرد، تصریح کرد: در فزاغ امارات در هر سه رشته نیزه، وزنه و دیسک شرکت خواهم کرد تا با کسب رنکینگ بالا و ثبت رکورد خوب در هر سه رشته بتوانم در بازیهای پاراآسیایی چین روی سکو قرار بگیرم.

 

امیری همچنین درباره وضعیت آسیب دیدگی بازو دست راستش، گفت: آسیب دیدگی‌ام کاملا رفع نشده اما با تمرینات کششی و بدنسازی که انجام می‌دهم رو به بهبودی است و شرایط بهتری دارم.

وی در خصوص درخواست خود از فدراسیون جانبازان و معلولان برای جذب مربی خارجی، افزود: این درخواست مورد موافقت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک قرار نگرفت، اما خود دو گزینه برای مربیگری به فدراسیون پیشنهاد دادم که بعد از پایان بازیهای پاراآسیایی جوانان بحرین و برگشت کاروان، تمرینات خود را زیر نظر مربی تخصصی دوومیدانی به احتمال زیاد در بوشهر آغاز خواهم کرد.

 

امیری در پایان گفت: تلاشم بر این است که ابتدا در بازیهای پاراآسیایی چین و سپس پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، بهترین عملکرد را داشته باشم.

دیدگاه‌ها