کد خبر : 1796435 | 15 آذر 1400 ساعت 08:45 | 6.5K بازدید | 1 دیدگاه

ساکت به نیمکت برگشت، نساجی برد (عکس)

ساکت الهامی بعد از پشت سر گذاشتن 4 جلسه محرومیت به نیمکت نساجی برگشت و این اتفاق با برد نساجی در برابر پدیده همراه بود.

به گزارش "ورزش سه"، او بعد از اعتراض به موعود بنیادی فر در بازی با گل گل ضمن اخراج از سوی این داور در ادامه از سوی کمیته انضباطی 6 جلسه محروم و 100 میلیون تومان جریمه شد که این محرومیت به 3 جلسه تقلیل پیدا کرد که با احتساب محرومیت ناشی از کارت قرمز 4 جلسه مسابقه روی نیمکت نساجی حاضر نشد و سرانجام دیروز در مصاف با پدیده بار دیگر به نیمکت نساجی برگشت. 

 

بازگشت ساکت الهامی به نیمکت نساجی با برد دو بر صفر این تیم در برابر پدیده همراه بود. آنهم در شرایطی که نساجی مسعود شجاعی را در اختیار نداشت؛ هم چنین سعید بیگی. چند بازیکن اصلی تیم از جمله اکبر صادقی – امیر مهدی جانملکی – فرزاد زامهران و... به دلیل مصدومیت و سرماخوردگی به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شدند. 

 

 

سرمربی نساجی پیش از این بازی از تماشاگران تیم نساجی عذرخواهی کرد و گفت با احترام به اعضای کادر فنی نساجی در غیاب من آسیب دید. نکت جالب او که به دلیل اعتراض به یک صحنه پنالتی در بازی با گل گهر از سوی داور بازی اخراج شد دیروز هم با صحنه مشابهی مواجه شد. در دقیقه 17 حسین زیاری داور سمنانی خطا روی احسان قهاری را بیرون از محوطه جریمه اعلام کرد در حالی که در تصاویر تلویزیونی مشخص بود این خطا در درون محوطه جریمه رخ می داده و داور باید به سود نساجی پنالتی اعلام می کرد؛ اما اینبار ساکت الهامی با ادبیاتی مناسب اعتراض خود را به این تصمیم مطرح کرد و نشان داد می تواند روی خود در مواقع بحرانی مدیریت خوبی داشته باشد و دیگر از سوی داور بازی اخراج نشود. 

 

نساجی که در 7 هفته ابتدایی و در بازی های خارج از خانه به مصاف تیم های پرسپولیس – گل گهر – استقلال و سپاهان 4 تیم مدعی قهرمانی رفته بود در هفته نهم و در بازی پنجم خارج از خانه با فولاد قهرمان جام حذفی بازی خواهد کرد. 

عکس: معین نادری

 

 

دیدگاه‌ها