کد خبر : 1796439 | 15 آذر 1400 ساعت 09:22 | 13K بازدید | 2 دیدگاه

آلگری: یووونتوس بدترین آمار را در سری A دارد

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، معتقد است تیمش بدترین آمار را در خراب کردن موقعیت گل در ایتالیا دارد.

آلگری: یووونتوس بدترین آمار را در سری A دارد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس یکشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ ایتالیا در خانه میزبان جنووا بود و موفق شد با دو گل از سد این تیم عبور کند.

این چهارمین پیروزی بیانکونری در پنج بازی گذشته بود و به نظر می‌رسد که شرایط آنها رو به بهبود است و این تیم درجدول رده‌بندی لیگ ایتالیا نیز کم کم به جمع چهار تیم صدر جدول نزدیک می‌شود.

آلگری پس از پایان بازی به DAZN گفت:« من فکر می‌کنم شرایط ما در زمینه درصد تبدیل به گل موقعیت‌های ایجاد شده چندان جالب نیست! ما بدترین آمار در سری A را داریم و بنابراین باید این شرایط را تغییر دهیم. من از تماشای بازی تیم لذت بردم و این اتفاقی است که در دیگر دیدارها، حتی وقتی می‌بازیم هم رخ می‌دهد. ما فقط باید تاثیرگذاری تیم در  برابر دروازه را افزایش دهیم.»

 

1668560

 

این مربی ایتالیایی اضافه کرد:« ما در حال حاضر به همراه فیورنتینا پنجم هستیم. پیروزی در بازی امروز اتفاق مهمی بود. چهار تیم صدر جدول عملکرد بسیار خوبی دارند و در حال حاضر شایستگی قرار گرفتن در این جایگاه‌ها را دارند. من نمی‌دانم که در پایان فصل چه اتفاقی رخ خواهد داد و آیا شرای تغییر خواهد کرد یا خیر.»

او ادامه داد:« یوونتوس اهداف خودش را در رقابت‌های لیگ ایتالیا دنبال می‌کند. این موضوع درباره لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا نیز صادق است. بنابراین ما قدم به قدم حرکت کرده و هربار فقط به بازی بعدی در هر رقابت فکر می‌کنیم.»

یوونتوس در حال حاضر با صعودی قابل توجه موفق شده با کسب 27 امتیاز از 16 بازی و هم امتیاز با فیورنتینا اما با تفاضل گل بهتر در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی و در فاصله 11 امتیازی میلان صدرنشین و هفت امتیازی آتالانتای رده چهارمی جای بگیرد.

دیدگاه‌ها