کد خبر : 1796442 | 15 آذر 1400 ساعت 09:39 | 10.8K بازدید | 1 دیدگاه

اعتراف کوادرادو: نمی‌خواستم از روی کرنر گل بزنم

خوان کوادرادو، مدافع یوونتوس، مدعی شده که قصد نداشته از روی نقطه کرنر دروازه جنووا را باز کند.

اعتراف کوادرادو: نمی‌خواستم از روی کرنر گل بزنم

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم یوونتوس و جنووا شب گذشته در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ ایتالیا به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 0-2 به سود شاگردان مکس آلگری به پایان رسید.

گل اول این بازی را کوادرادو و به شکلی تماشایی از روی نقطه کرنر وارد دروازه حریف کرد تا تیمش را خیلی زود و در دقیقه 9 از حریف پیش انداخته باشد.

این در حالی بود که شب گذشته نیز یکی از گل‌های اینتر در دیدار برابر رم دقیقا به همین شکل توسط هاکان چالهان اوغلو به ثمر رسید تا این موضوع توجه بسیاری را به خود جلب کند.

با این حال، به نظر می‌رسد که برخلاف گل شب گذشته اینتر در برابر رم، این گل از سوی مدافع یوونتوس چندان با برنامه‌ریزی قبلی همراه نبوده است.

 

1671372

 

شبکه DAZN تصاویری را منتشر کرده که پس از سوت پایان نیمه اول در تونل ورزشگاه خانگی بیانکونری ضبط شده و نشان می‌دهد که کوادرادو در مسیر رفتن به رختکن با دروازه‌بان جنووا برخورد کرده و شروع به صحبت کردن با او می‌کند.

این ملی‌پوش کلمبیایی به او می‌گوید:« من واقعا قصد نداشتم این کار را انجام دهم! هدف من این بود که توپ را به تیر نزدیک بفرستم و ناگهان توپ واقعا اوج گرفت و بالا رفت!»

به این ترتیب مشخض شده که تاکتیک خاصی پشت این گل زیبای به ثمر رسیده توسط یوونتوس نبوده و کوادرادو برحسب اتفاق موفق شده در دقایق ابتدایی بازی تیمش را از شاگردان آندری شوچنکوو پیش بیاندازد و زمینه‌ساز پیروزی بیانکونری شود.

دیدگاه‌ها