کد خبر : 1796451 | 15 آذر 1400 ساعت 10:38 | 149.4K بازدید | 59 دیدگاه

فاطمه بهفر شماره یک خاص مسابقات جهانی

لحظه‌ای که هندبال را به گریه انداخت(عکس)

فاطمه خلیلی بهفر، دروازه‌بان تیم ملی هندبال زنان، با دریافت جایزه بهترین بازیکن زمین برابر نروژ لحظاتی احساسی را رقم زد.

لحظه‌ای که هندبال را به گریه انداخت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وقتی زمان انتخاب بهترین بازیکن زمین دیدار ایران و نروژ رسید، بازیکنان تیم ملی هندبال حریف نیر احساساتی شدند. فاطمه خلیلی بهفر این جایزه را دریافت کرده و سپس اشک‌هایش سرازیر شد تا هم تیمی‌های خوشحالش او را دوره کرده و در آغوش بگیرند. 


توریر هرگیرسون، سرمربی تیم ملی نروژ، پس از پایان بازی به ویاپلی گفت:« گاهی دلایل زیادی برای این که آنها نباید در این جام حضور داشته باشند مطرح می‌شود اما این سندی بر این واقعیت است که آنها قطعا باید در این رقابت‌ها حاضر باشند.»


تیم ملی هندبال زنان ایران برای اولین بار در رقابت‌های جام جهانی حضور پیدا کرده و این اتفاق پس از آن رخ داد که تعداد تیم‌های حاضردر این مسابقات از 24 تیم به 32 تیم افزایش پیدا کرد. هرچند این تغییر با انتقادات بسیاری در آغاز مسابقات همراه بود.

 

1671386


هنی الا رایستاد نیز پس از پایان این بازی که با برتری 9-41 نروژ همراه بود شروع به گریه کرد و گفت:« این لحظات واقعا تاثیرگذار بود. وقتی چنیین اتفاقاتی پس از بازی رخ می‌دهد خیلی سخت است که گریه نکنید. من در حال حاضر حسی آمیخته از خوشحالی و ناراحتی دارم اما مطمئنا این صحنه جز بهترین لحظات جام جهانی بود. تماشای این لحظات بسیار جذاب بود.»


فاطمه خلیلی بهفر نیز پس از بازی مدعی شد که این رویایی برای او بوده که به حقیقت پیوسته است. او در مصاحبه با ویاپلی گفت:« حضور در مسابقات جام جهانی در تمام طول عمرم رویای من بوده است. دریافت جایزه بهترین بازیکن زمین پس از پایان مسابقه اتفاق بسیار بزرگی است، بنابران من نمی‌توانم توضیح دهم که تا چه حد خوشحال هستم.»

 

1671384


این بازیکن در دیدار اول برابر رومانی نیز عملکرد خوبی داشت و توانست در دیدار برابر نروژ نیز نمایشی درخشان را از خود ارائه دهد. 


اهدای این جایزه به فاطمه خلیلی باعث شد که برخی از  حاضران در ورزشگاه شروع به گریه کنند. 

 

1671388

 


کامیلا هرم به تی وی 2 گفت:« ما پیش از بازی گفته بودیم که خیلی خوب می‌شود اگر این جایزه به او برسد. او در برابر رومانی عالی کار کرد و در این بازی هم خوب بود. او دروازه‌بان خوبی است. این لحظه ورزشی بسیار زیبایی بود. من واقعا باید این را بگویم و فکر می‌کنم همه تحت تاثیر این لحظه فوق العاده قرار گرفتند.»


مارن آرادل نیز اظهار داشت:« همه در حال گریه کردن بودند. تماشای واکنش او و در عین حال واکنش دیگر دختران تیم ملی ایران واقعا زییا و تاثیرگذار بود.»

 

1671387


ماریت روزبرگ جاکوبسون، بهترین گلزن تیم ملی نروژ،  نیز با تایید این موضوع اضافه کرد:« این لحظه بسیار خاصی بود. واقعیت این است که آنها اجازه حضور در جام جهانی را پیدا کردند و اهمیت این اتفاق واقعا بیشتر از بازی هندبال است. این لحظه بسیار مهمی بود. خوشحالم که جزئی از این بازی و این لحظات بودم و تا همیشه آن را به خاطر خواهم داشت.»


نورا مورک، دیگر بازیکن تیم ملی هندبال نروژ، نیز در گفتگو با تی وی 2 اظهار داشت:« تمامی این اتفاقات بسیار تاثیرگذار بود. آنها به شکلی باورنکردنی زیبا بودند. در زمین واقعا شوکه شدند و من احترام زیادی برای این واقعیت قائلم که آنها توانستند به اینجا برسد و این رویدادی تاریخی است.»

 

1671383

دیدگاه‌ها