کد خبر : 1796463 | 15 آذر 1400 ساعت 11:27 | 9.7K بازدید | 2 دیدگاه

جهانبخش: فاینورد پتانسیل قهرمانی دارد

علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی فاینورد، معتقد است که این تیم می‌تواند به عنوان قهرمانی لیگ هلند برسد.

جهانبخش: فاینورد پتانسیل قهرمانی دارد

به گزارش "ورزش سه"، جهانبخش مجبور شد مدتی صبر کند اما در نهایت توانست اولین گلش در لیگ هلند را با پیراهن فاینورد به ثمر برساند. 


این مهاجم ملی‌پوش ایرانی موفق شد گل پنجم تیمش را در جریان پیروزی 0-5 برابر فورتونا سیتارد وارد دروازه حریف کند و از این که توانست بار دیگر طعم گلزنی در این لیگ را بچشد بسیار خوشحال است. او در این باره گفت:« از اولین روز حضورم در فاینورد سعی کردم بازیکن مهمی برای این تیم باشم.»


جهانبخش بدون شک باید انتظارات بالایی که از او وجود دارد را برآورده کند. او پیش از این موفق شده بود بهترین گلزن تیم در آ.زد آلکمار باشد. 

 

1671417


این بازیکن پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« من هر روز سعی می‌کنم بیشتر تمرین کنم. می‌دانم که فاینورد باشگاهی متفاوت از آلکمار است. اینجا فشار بیشتری روی بازیکنان وجود دارد. مردم انتظار دارند که بازیکن مهمی برای تیم باشید. به همین دلیل است که من تصمیم گرفتم به این باشگاه بیایم.»


او یک گام فراتر رفته و اضافه کرد:« فاینورد این پتانسیل را دارد که جام قهرمانی را کسب کرده و فصل را با حضور در صدر جدول به پایان برساند. ما در حال حاضر عملکرد خوبی به عنوان یک تیم داریم اما من هم می‌خواهم به صورت انفرادی نقش مهمی را برای این تیم ایفا کنم.»


جهانبخش در ادامه به تمجید از عملکرد دیگر مهاجمان تیمش نیز پرداخت. هرچند این بازیکن هنوز جای ثابتی در ترکیب اصلی پیدا نکرده اما قصد دارد به رقابت ادامه دهد و می‌گوید که این موضوع باعث ناراحتی و ناامیدی‌اش نشده است. 


او معتقد است که فاینورد 17 بازیکن آماده دارد که به راحتی می‌توانند در ترکیب اصلی جای بگیرند. جهانبخش ادامه داد:« این نکته مهمی برای ما است. ما در مسیر درستی قرار داریم. همه بازیکنان آماده هستند که در زمین حاضر شوند.»

دیدگاه‌ها