کد خبر : 1796467 | 15 آذر 1400 ساعت 11:40 | 20.4K بازدید | 11 دیدگاه

زلاتان: به میلان فشار بیاورید تا با من تمدید کند

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره میلان، علاقمند است که قراردادش را با این تیم تمدید کند.

زلاتان: به میلان فشار بیاورید تا با من تمدید کند

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیموویچ چند هفته قبل 40 ساله شد و همچنان به روند گلزنی‌هایش ادامه می‌دهد اما قراردادش با میلان در پایان این فصل به اتمام می‌رسد.

این بازیکن سوئدی که اخیرا کتابی به نام آدرنالین منتشر کرده شب گذشته مهمان برنامه Che Tempo Che Fa در یکی از شبکه‌های تلویزیون ایتالیا بود و گفتگوی جالبی را انجام داد.

زلاتان در این مصاحبه گفت:« دوست دارم تا زمانی که ممکن است  و این آدرنالین را دارم بازی کنم و به حضور در میدان ادامه خواهم داد. بیاید به میلان فشار بیاوریم که قراردادم را تمدید کنم. من امیدوارم که مدتی طولانی در میلان بمانم. هنوز اهدافی دارم که می‌توانم به آنها دست پیدا کنم و می‌خواهم یک قهرمانی دیگر در لیگ ایتالیا به دست آورم.»

 

1659954

 

این مهاجم در پاسخ به این سوالکه یا از اتفاقی که پس از بازنشستگی در انتظارش است هراس دارد یا خیر گفت:« من نمی‌دانم پس از فوتبال چه رخ خواهد داد، بنابراین کمی از این که خداحافظی کنم می‌ترسم. باید ببینیم چه پیش خواهد آمد اما من می‌خواهم به بازی ادامه دهم تا حسرتی نداشته باشم.»

این بازیکن سوئدی به این بازی برابر پائولو مالدینی در سال‌های قبل و هم تیمی شدن با پسر او اشاره کرده و با خنده ادامه داد:« باید ببینیم که این آدرنالین تا کجا ادامه خواهد داشت و شاید من بتوانم با پسر دنیل مالدینی نیز بازی کنم.»

ابراهیموویچ در پاسخ به این سوال که چه چیزی باعث ایجاد این انگیزه در او شده گفت:« آدرنالین من را در این سطح حفظ کرده است. من پیش از این جوان بودم و شاید تمرکزم روی زیبایی بود اما حالا پخته شدم. وقتی بچه بودم بسیار پرشور بودم و والدینم قادر به کنترل من نبودند. هر روز صبح با درد بیدار می‌شوم اما هنوز اهدافی در ذهنم دارم. باید به این درد عادت کرده و آن را به انرژی مثبت تبدیل کرد.»

 

دیدگاه‌ها